بیانیه دانشگاه علم و فرهنگ در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران

دانشگاه علم و فرهنگ طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام غیرقانونی دولت آمریکا درگنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، اعلام کرد که این اقدام غیر قانونی و خصمانه نه تنها به چهره خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد نکرده بلکه اقتدار، اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيْمِ

«وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم …»

در برهه‌ای که کشور عزیزمان با ناملایمات طبیعی دست به گریبان است و شاهد نقش‌آفرینی و همراهی فداکارانه سربازان و سرداران سپاهی برای آرامش و امنیت مردم هستیم و در ماه عدل و امید، کاخ سفید در ناعادلانه‌ترین موضع‌گیری خصومت آمیز خود علیه دولت و ملت شریف ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی اعلام کرد و نابخردی خویش را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

اقتدار ملی ایران اسلامی درگرو حسینی اندیشیدن و عاشورایی عمل کردن سپاه، ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مجاهدت آنان در مسیر سازندگی، تعالی و توسعه کشور است که ظاهرا این امر بر بدخواهان این مرز و بوم خوش نیامده است که به خیال خام خود برای جلوگیری از رشد روزافزون قدرت نظامی، علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی، دست به چنین اقدام غیرقانونی و نابخردانه‌ای زده‌اند.

بی تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره درخط مقدم مقابله با افراطی‌گری و تروریسم در منطقه بوده و نقش پراهمیت این نهاد مقدس برهیچکس حتی همان حامیان تروریسم و دشمنان این مرز و بوم پوشیده نیست. از این رو چنین اقدامات غیر قانونی و خصمانه‌ای نه تنها به چهره خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد نکرده بلکه اقتدار، اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی را بیش از پیش افزایش می‌دهد.  

دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی، ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه، غیرقانونی، غیر عادلانه و غیرمنطقی دولت آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام می‌دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا