واتساپ نسخه تجاری خود را عرضه کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا، واتساپ بیزنس یا همان تجاری کمی بیش از یک سال پیش در ژانویه 2018 میلادی معرفی شده و خیلی زود روی اپ استور شرکت گوگل (گوگل پلی) قرار گرفت. با این حال عرضه آن به صورت عمومی برای همه کاربران و همچنین کاربران سیستم عامل iOS شرکت اپل تا امسال محقق نشد تا اینکه سرانجام فروردین امسال، واتساپ از شروع انتشار قدم به قدم نسخه تجاری در بازارهای مختلف شرکت اپل خبر داد.

ایده نسخه تجاری واتساپ (WhatsApp Business) روی بهبود ارتباط میان کسب و کارهای کوچک و مشتریان آنها متمرکز است. به این ترتیب در حالی در نسخه اصلی واتساپ کاربران می توانند با دوستان، همکاران و اعضای خانواده خود در ارتباط باشند یا عضو گروه های دلخواه خود شوند و یا خبرهای درست یا نادرستی را خواسته یا ناخواسته دریافت کنند، در نسخه تجاری تلاش شده تا همه چیز ساده تر و مرتب تر باشد. در نتیجه عرضه کننده سرویس یا محصول با آسودگی بیشتری می تواند به درخواست های مشتریان خود پاسخ داده و آنها را پیگیری کند.
در این نسخه کاربران تجاری علاوه بر اینکه صاحب یک پروفایل تجاری (Business profile) می شوند که در آن اطلاعات ارتباطی مثل ایمیل و آدرس وب سایت ذکر شده، می توانند تعداد پیام هایی که با موفقیت ارسال، دریافت و خوانده شده را نیز مشاهده کنند. همچنین امکان پاسخ دادن سریع به مشتریان نیز در آن پیش بینی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا