ارایه قدرتمندترین کارت های گرافیکی توسط ایسوس

برند نخست گیمینگ در جهان، برای سری 20 انویدیا سنگ تمام گذاشته است. با معرفی چیپست میانی GeForce RTX 2060، بزرگترین تولیدکننده کارت گرافیکی در جهان کارت گرافیک‌های سفارشی مبتنی بر این تراشه را عرضه کرد.

در شهر وگاس، ایسوس سه مدل از متفاوت از کارت گرافیک های جی فورس RTX 2060 با طراحی ROG STRIX ، Dual و Turbo را با حافظه‌های پرسرعت GDDR6 و فناوری Real-time Ray Tracing در سمیناری ویژه برای عموم معرفی کرد.

کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 2060 برای سیستم‌های حرفه‌ای و گیمرهایی طراحی شده است که انتظار اورکلاکینگ پیشرفته‌ای را از کارت گرافیک خود دارند بهبود یافته است. با نورپردازی Aura Sync RGB نیز شخصی‌سازی و سبک گیمرها را در سیستم از سایرین متفاوت سازد. سه فن لبه‌دار ابداعی ایسوس نیز وظیفه دمیدن هوا به هیت سینک‌های حجیم این کارت گرافیک و خنک‌سازی تراشه میانی سری Turing را بر عهده دارد. همچنین ROG Strix GeForce RTX 2060 مانند رده بالاترین کارت گرافیک های ایسوس با فناوری Auto-Extreme ساخته است. یک گارد فلزی یکپارچه نیز کل مدار چاپی را در بر گرفته تا استحکام مظاعف داشته باشد. علاوه بر این‌ها هدرهای FanConnect II نیز امکان اتصال فن‌های جداگانه برای کنترل دمای اطراف کارت گرافیک را در دسترس قرار داده است.

کارت گرافیک های سری Dual برای کسانی که در پی کارایی خالص هستند طراحی شده است. هیت سینک با ضخامت 2.7 اسلات و سطح تماس بزرگ برای خنک‌سازی (بیش از 50 درصد بزرگ‌تر نسبت به نسل قبل) در کارت گرافیک Dual GeForce RTX 2060 وجود دارد. دو فن لبه‌دار مشابه سری ROG STRIX با گواهی ضد نفوذ IP5X و حالت 0dB، کمترین نویز را با سری Dual همراه کرده است.

سری Turbo بیشتر برای مصارف تجاری طراحی شده و خنک‌سازی این سری توسط یک فن مکنده/دمنده انجام می‌شود. بر خلاف سایرین، ایسوس یک فن قدرتمند 80 میلی‌متری با دو بلبرینگ که گواهی ضد نفوذ IP5X طراحی شده، جریان هوا را از داخل کیس مکیده و در قسمت پشت کارت گرافیک خارج می‌کند. سری کامل کارت گرافیک های جی فورس RTX 2060 ایسوس در حال حاضر در کشور موجود بوده و توسط فروشندگان معتبر ایسوس (AGP) به فروش می‌رسد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا