معرفی ون جدید مرسدس

مرسدس EQV کاملا الکتریکی بوده و ظرفیت آن 8 نفره است. شرکت مرسدس بنز قصد دارد مدل تولیدی این خودرو را به زودی به بازار عرضه کند و بر اساس اعلام رسمی این شرکت، مدل تولیدی مرسدس EQV در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت مرسدس برای تامین نیروی محصول جدید خود از موتور الکتریکی کامپکت eATS استفاده کرده است. طراحان تمامی بخش‌های فنی این خودرو از جمله موتور الکتریکی، گیربکس، سیستم خنک‌کننده و سیستم‌های الکترونیکی را در بالای اکسل جلو تعبیه کرده‌اند تا همه آن‌ها در یک مجموعه جمع‌وجور قرار بگیرند. موتور الکتریکی مرسدس EQV می‌تواند قدرتی معادل 210 اسب بخار ایجاد کند و برد این خودرو نیز 400 کیلومتر اعلام شده است. این خودرو از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد که به لطف آن باتری‌ها ظرف مدت 15 دقیقه به شارژ 62 درصد می‌رسند.شرکت مرسدس برای تامین نیروی محصول جدید خود از موتور الکتریکی کامپکت eATS استفاده کرده است. طراحان تمامی بخش‌های فنی این خودرو از جمله موتور الکتریکی، گیربکس، سیستم خنک‌کننده و سیستم‌های الکترونیکی را در بالای اکسل جلو تعبیه کرده‌اند تا همه آن‌ها در یک مجموعه جمع‌وجور قرار بگیرند. موتور الکتریکی مرسدس EQV می‌تواند قدرتی معادل 210 اسب بخار ایجاد کند و برد این خودرو نیز 400 کیلومتر اعلام شده است. این خودرو از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد که به لطف آن باتری‌ها ظرف مدت 15 دقیقه به شارژ 62 درصد می‌رسند.
قدرت تولیدی محصول جدید مرسدس بنز همانند سایر محصولات این خانواده است، اما طراحی خودرو به گونه‌ای بوده که قادر است 8 نفر را در خود جای دهد. البته خریداران در هنگام خرید می‌توانند کابین 7 نفره یا 8 نفره را سفارش دهند. گفتنی است کابین 7 نفره از 6 صندلی کاپیتانی انفرادی بهره می‌برد، اما در کابین 8 نفره شاهد یک نیمکت عقبی هستیم که می‌تواند فضای بیشتری را برای سرنشینان فراهم کند.
طراحان از سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX همانند خودروهای EQC برای مرسدس EQV در نظر گرفته‌اند و با آن می‌توان صدا را نیز کنترل گرد. در اکثر سیستم‌های MBUX از یک صفحه نمایش 12.3 اینچی استفاده می‌شد که برای این مدل از یک صفحه‌ مایش تکی آیپدشکل استفاده شده است. طراحان برای پوشش روی داشبورد عناصر مسی و چرم میدنایت بلو را در نظر گرفته‌اند و برای روی صندلی‌ها و استراحتگاه دست‌ها نیز از بلو و ناپای مشکی استفاده شده است.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا