معرفی مدل‌های جدید ساعت هواوی واچ GT تا چند روز آینده

یک گزارش جدید تصویری از دو مدل جدید ساعت هواوی واچ GT را به نمایش درآورده است. هواوی ابتدا نسل نخست این ساعت هوشمند را همراه با گوشی هواوی میت 20 پرو معرفی کرد. این ساعت به سیستم عامل اختصاصی هواوی به نام Light OS مجهز بود.

بر اساس همین گزارش، این دو مدل هواوی واچ GT اکتیو و هواوی واچ GT الگانت نام خواهند داشت. بدنه‌ این ساعت از نظر ظاهری اندک تفاوتی با نسل پیشین خود داشته است. اول از همه باید توجه شما را به ظاهر کلیدهای فیزیکی آن جلب کنیم. دیگر تفاوت، بدنه‌ای است که اینک رنگ خاکستری تیره را به خود گرفته است. به جز این دو موردف تغییر بزرگ دیگری را نمی‌توانیم در ساعت هوشمند جدید هواوی واچ GT الگانت ببینیم.

این مدل‌های جدید به نمایشگر 1.39 اینچی OLED مشابه با نمایشگر واچ جی تی اکتیو مجهز هستند. مدل اکتیو قرار است در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود. در حالی که قیمت نسل نخست واچ جی تی برای مدل اسپورت 199 یورو و برای مدل کلاسیک آن 229 یورو است، اما گفته می‌شود دو مدل جدید اکتیو و الگانت به ترتیب با قیمت‌های 249 و 229 یورو به فروش خواهند رسید.

به نظر می‌رسد هواوی می‌خواهد این دو مدل جدید ساعت هوشمند خود را در رویداد پرده بردازی از گوشی‌های خانواده هواوی پی 30 خود که در پاری برگزار می‌شود، معرف کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا