گوشی منعطف میت ایکس بیش از 30 جایزه دریافت کرد

گوشی هواوی میت ایکس به خاطر ترکیب خلاقانه فناوری 5G، نمایشگر تاشو، هوش مصنوعی و تجربه کاربری بی‌سابقه و جدید، در مرکز توجه رسانه‌ها بود. این گوشی در 31 جایزه کنگره موبایل بارسلونا را به خود اختصاص داد. از جمله این جوایز می توان به جوایز زیر اشاره کرد.

GSMA گوشی هواوی میت ایکس را به عنوان «بهترین دستگاه همراه با قابلیت اتصال به اینترنت در کنگره موبایل 2019» انتخاب کرد. علاوه بر این Techradar جایزه «Best of MWC 2019» خود را به HUAWEI Mate X داد و آن را گوشی هوشمندی نامید که «داستان‌های علمی تخیلی» را در واقعیت محقق کرده است.

Tom’s Guide نیز گوشی هواوی میت ایکس را به عنوان «Best in Show» معرفی کرد و آن را مملو از خلاقیت‌هایی مانند فناوری 5G و باتری دوگانه با بیشترین سرعت شارژ دانست و Android Central با اشاره به لولای Faclon Wing و فرم‌فاکتور «فوق‌العاده ظریف» HUAWEI Mate X، جایزه «Best of MWC 2019» خود را به این گوشی هوشمند داد. 
Digital Trends نیز گوشی هواوی میت ایکس را به عنوان «Best Emerging Technology» (بهترین فناوری نوظهور) در کنگره جهانی موبایل انتخاب کرد؛ زیرا این گوشی در جنبه‌های مختلف خود فناوری‌های جدید و خلاقانه‌ای عرضه کرده است. و Trusted Reviews گوشی هوشمند HUAWEI Mate X را به عنوان «Best of MWC 2019» انتخاب کرد. به گفته این رسانه، هواوی میت ایکس بدون تردید یکی از جالب‌ترین چیزهایی بود که در کنگره جهانی موبایل 2019 به نمایش درآمد. گوشی هوشمندی که از فناوری فوق پرسرعت 5G پشتیبانی می‌کند، به دوربین لایکا مجهز است و یک نمایشر OLED انعطاف‌پذیر دارد.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا