معرفی نوت بوک MateBook X Pro

این نوت بوک نخستین نوت بوکی بود که نمایشگر فول ویو داشت. نخستین MateBook X Pro هواوی با داشتن امکاناتی از قبیل قابلیت جابه‌جایی بالا، نمایشگر فول ویو فوق‌العاده، کارآیی بسیار خوب و قابلیت‌های ارتباطی هوشمند، از آغاز دوره‌ نمایشگرهای بدون حاشیه برای نوت بوک‌ها خبر می‌داد و نیز نقطه‌ عطفی بود که نشان می‌داد هواوی در صنعت کامپیوترهای شخصی هم اهمیتی قابل توجه یافته است. اکنون در کنفرانس موبایل 2019، هواوی نسخه‌ای جدید و به‌روز از MateBook X Pro معرفی کرده است. این دستگاه همه‌ ویژگی‌های نوت بوک‌های پرچمدار را به نمایش گذاشته است: ویژگی‌هایی مانند طراحی هنرمندانه، نوآوری و هوشمندی. این نوت بوک کارآیی کامپیوترهای شخصی و قابلیت‌های ارتباطی نوت بوک‌های پرچمدار را به ترازی جدید ارتقا داده است.

MateBook X Pro هواوی که تلفیقی از مرغوبیت ساخت و فناوری به شمار می‌آید، بدنه‌ای یکپارچه و فلزی با پرداختی ماسه‌ای دارد که باعث می‌شود هنگام لمس بدنه، احساسی خوشایند ایجاد شود. این نوت بوک که در رنگ‌های Mystic Silver (نقره‌ای) و Space Gray (خاکستری) عرضه شده، به نمایشگری 13.9 اینچی از نوع 3K Ultra FullView مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن به 91 درصد می‌رسد. این نمایشگر از 10 نقطه‌ی لمس همزمان نیز پشتیبانی می‌کند.

MateBook X Pro هواوی کامپیوتری بسیار قدرتمند است. این نوت بوک به یک پردازنده‌ی Core i7 نسل هشتمی اینتل و یک کارت گرافیکی قدرتمندGeForce مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی این نوت بوک می‌توانیم به وای فای با پهنای باند بالا، بلوتوث 5.0 و تاندربولت 3 اشاره کنیم. این نوت بوک از قابلیت اختصاصی Share 3.0 OneHop هواوی هم پشتیبانی می‌کند که برای رفع انواع و اقسام دردسرهای انتقال اطلاعات بین کامپیوترهای ویندوزی و گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. علاوه بر انتقال انواع فایل، از امکانات جالب دیگری که Share 3.0 OneHop در اختیار کاربر می‌گذارد می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری از صفحه‌ی لپ تاپ از طریق گوشی و امکان اشتراک‌‌گذاری کلیپ‌بورد بین نوت بوک و گوشی اشاره کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا