بومی‌سازی کیت‌های استخراج DNA و RNA توسط یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،امیر آذربایجانی، مدیرفروش این شرکت دانش‌بنیان درباره تولید این محصولات گفت: با توجه به اینکه کیت‌های استخراج DNA وRNA و آنزیم‌های بیولوژیک و مواد و وسایلی همچون محلول‌ها و بافرهای ضروری آزمایشگاه‌های بیوتکنولوژی ژنتیک جزو پرکاربردترین و هزینه‌برترین نیازهای این آزمایشگاه‌ها است، این شرکت با تکیه بر توان و تخصص محققان داخلی این محصولات را در کشور بومی‌سازی کرد.

وی درباره کیفیت تولید این کیت‌های داخلی اظهار کرد: کنترل کیفی محصولات تولیدی ما بر اساس کیت‌های آمریکایی انجام شده و بر همین اساس کیفیت و خروجی محصولات تولیدی ما بسیار مناسب است.

مدیرفروش این شرکت دانش‌بنیان درباره هدف تولید و بومی‌سازی این محصول گفت: هدف از ارائه این طرح تولید انبوه و تجاری مواد بیولوژیک مانند آنزیم‌های بیوتکنولوژیک و کیت‌های استخراج DNA و RNA و سایر محصولات مورد استفاده در آزمایشگاه‌های ژنتیک دام و کشاورزی، بیوتکنولوژی، بیولوژی مولکولی و ژنتیک است که ضروری‌ترین و پرمصرف‌ترین مواد و وسایل در این آزمایشگاه‌ها محسوب می‌شوند.

وی همچنین به مشکل انجام دامپینگ از سوی برخی شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به نبود نظارت بر موضوع دامپینگ از سوی برخی شرکت‌ها، ما دچار مشکلات بسیاری می‌شویم و این موضوع باعث رشد محصولات ما در بازار می‌شود.

آذربایجانی با اشاره به اینکه بیشتر مصرف کنندگان محصول این شرکت قشر دانشگاهی هستند، گفت: ما در نظر داریم به دانشجویانی که با ما کار می‌کنند، محصول ارزان قیمت و با کیفیت بالا ارائه کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا