دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت آغاز به کار کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،ترویج فرهنگ و تفکر ناب بسیجی و ایجاد خودباوری در عرصه فناوری و صنعت، معرفی و الگوسازی شرکت های برتر دانش بنیان با تفکر و روحیه بسیجی، ترویج فرهنگ تحقیق و نوآوری در حوزه توسعه و احیای صنعت، الگوسازی در بین جامعه مخاطب در عرصه فناوری و صنعت، معرفی کانون های تخصصی و گروه‌های جهادی برتر در حوزه صنعت از جمله اهداف این صنعت است.
سازمان بسیج مهندسین صنعت متولی این جشنواره است که تا ششم اسفند ماه در مرکز نمایشگاههای بین المللی تهران برپاست.
قرار است در افتتاحیه این جشنواره از مهندس سرآمد، کانون برتر و گروه جهادی برتر در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ها و مرکز بسیج مهندسین صنعتی وزارتخانه ها قدردانی شود.
همچنین بخش نمایشگاهی که به مدت سه روز در بخش حرفه‌ای و آماتور (دانش آموزان استعداد درخشان) در ٣٧ غرفه برگزار می شود.
در بخش حرفه ای نمایشگاه از میان 2 هزار طرح ارسال شده به این جشنواره 280 طرح انتخاب شده است.
در طرح‌های بخش آماتور نمایشگاه از میان 53 طرح ارسال شده ٢٠ طرح منتخب در پنج غرفه نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.
در آیین افتتاحیه این جشنواره، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، جعفر سرقینی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این جشنواره حضور دارند.
در دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت از سه طرح اعتلای هادی روشنایی، پایش و عارضه یابی صنایع کوچک و متوسط و شبکه اجتماعی و تخصصی به ترتیب با مشارکت وزارتخانه های صنعت، نیرو و ارتباطات رونمایی شد.
همچنین در این همایش از هفت مدیر جهادی و چهر گروه جهادی تجلیل شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا