سامسونگ از موبایل تاشو و «گلکسی اس ۱۰» رونمایی کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،سامسونگ بالاخره از  موبایل های جدید یعنی Galaxy Fold و Galaxy S۱۰ رونمایی کرد. «گلکسی فولد» در حقیقت موبایلی ۴.۶ اینچی است که به یک مینی تبلت ۷.۳ اینچی تبدیل می شود.

علاوه آن این شرکت کره ای از موبایل های «گلکسی اس ۱۰» با نمایشگر ۶.۱ اینچی، «گلکسی اس ۱۰ پلاس» با نمایشگر ۶.۴ اینچ رونمایی کرده است.  به گفته این شرکت «گلکسی اس ۱۰ پلاس»   نمایشگری با قابلیت تمایز رنگی بسیار دقیق است.  علاوه بر این موبایل ها، از «Galaxy S۱۰e» با نمایشگر ۵.۸ اینچ نیز رونمایی شد.

 در مراسم رونمایی بسیاری از شایعات درباره ویژگی های موبایل ها تایید و همچنین مشخص شد موبایل های سری «گلکسی اس ۱۰»  مجهز به نمایشگر Infinity O هستند که در آنها یک حفره  در صفحه نمایش دیده می شود.

  علاوه برموبایل، در این مراسم از گجت های پوشیدنی نیز رونمایی شد. سامسونگ از Galaxy Watch Active با قیمت ۱۹۹ دلار، Galaxy Fit۹۹ دلاری و Smart Galaxy Buds ۱۲۹ دلاری رونمایی کرد.

سامسونگ در این رویداد از همکاری خود با اینستاگرام نیز خبر داد. طبق این همکاری یک ویژگی مخصوص شبکه های اجتماعی  در دوربین سری موبایل های S۱۰ ارائه می شود که Instagram Mode نامیده می شود.

به هرحال به موبایل گلکسی فولد با قیمت ۱۹۸۰ دلار عرضه می شود. این دستگاه نمایشگری ۷.۳ اینچی مجهز به فناوری Infinity Flex دارد. علاوه بر آن یک نمایشگر ۴.۶ اینچی نیز بیرون دستگاه وجود دارد که هنگام بسته بودن نمایان می شود. این موبایل وقتی که باز می شود به یک  مینی تبلت تبدیل می شود. گلکسی فولد پردازشگر ۷نانومتری و ۱۲ گیگابایت RAM،  سه دوربین پشتی، ۲ دوربین  جلویی در نمایشگر اصلی و یک دوربین دیگر نیز دارد که هنگام بسته بودن دستگاه آشکار می شود.

این دستگاه مجهز به فناوری App Continiuty است که به کمک آن همزمان سه اپلیکیشن در دستگاه فعال می شوند. این دستگاه در ۴ رنگ عرضه می شود. این دستگاه در ۲۶ آوریل رونمایی می شود.

موبایل های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس با قیمت های ۸۹۹.۹۹ و ۹۹۹.۹۹ دلار عرضه می شوند. به گفته سامسونگ یک نسخه ۵G نیز عرضه می شود. این دستگاه ها دارای نمایشگرهای ۶.۱ . ۶.۴ اینچی هستند. این نخستین نسل از گوشی های هوشمند دنیا با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک است. این حسگر برخلاف نسخه های اپتیکال، مدلی سه بعدی به وجود آورند.

گلکسی اس ۱۰ ای  نیز با نمایشگر ۵.۸ اینچی عرضه شده است که قابی آلومینیومی دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا