فورد از ماشین جدیدش رونمایی کرد

رقابت در بخش وانت پیک آپ های پهن پیکر و سنگین بازار آمریکا این روزها داغ تر از هر زمان دیگری شده است؛ هر سه خودروساز دیترویت ( شورولت ، رم و فورد) نسخه های جدیدی از وانت های سنگین خود معرفی کرده اند و آخرین آن ها فورد است. وانت پیک آپ فورد سری F سوپردیوتی جدید (Super Duty)، تا پاییز ۲۰۱۹ راهی نمایندی های فروش می شود. وانت فورد سری F سوپردیوتی رکورد بیشترین مسافت آزمایش را در اختیار دارد و تست های پیشرفته ی آن بیش از ۱۱ میلیون کیلومتر انجام شده است. 
اگرچه نمی توان وانت فورد سوپردیوتی ۲۰۲۰ را به عنوان برند جدیدی از محصولات این شرکت پذیرفت، اما این نسخه به روزسانی شده و طرح سپر جلو با جلوپنجره برجسته و ظاهر جدیدی برای چراغ های LED آن را از مدل های پیشین متمایز می کند. مهندسان فورد می گویند تغییرات کوچک در سپر جلو، آیرودینامیک و خنک کاری پیک آپ را بهینه می کنند، درحالی که چراغ های عقب با ظاهر تازه و سپر عقب جدید به نمای پشتی جاذبه می دهند. 
بااین حال مهم ترین تغییرات زیر بدنه اتفاق می افتد، جایی که خودروساز آمریکایی پیشرانه ی بنزینی خورجینی هشت سیلندر جدید با ظرفیت ۷.۳ لیتر معرفی می کند. در مدل معمولی وانت فورد سوپردیوتی ۲۰۲۰، هم اکنون هیچ گونه جزییات دقیقی از قدرت و گشتاور در دسترس نیست؛ اما مهندسان این شرکت می گویند انتظار می رود که پیشرانه ی V8 جدید، قدرتمندترین پیشرانه V8 در کلاس خود باشد. پیشرانه از طرح جدید میل بادامک داخل بلوک و معماری سوپاپ رو همراه با بلوک سیلندر چدنی و میل لنگ فولادی آهنگری شده بهره می برد.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا