سوار ابرها

به گزارش سیناپرس، خدمات حوزه رایانش ابری، کسب‌وکارها را از تامین زیرساخت‌های فیزیکی بی‌نیاز می‌کند و خدمات سخت‌افزاری مورد نیازشان را در قالب سرویس‌های ابری و با هزینه‌ای بسیار به‌صرفه‌تر در اختیارشان قرار می‌دهد. کسب‌وکارها می‌توانند این هزینه‌ها را به‌جای تامین و نگهداشت زیرساخت، در توسعه‌ کسب‌وکارشان سرمایه‌گذاری کنند.

«سوار ابرها» رویدادی فناورانه به همت مجموعه آروان برای استارتاپ هایی است که عزم موفقیت در کسب و کار دارند.«هستی شهریزفر» مسوول روابط عمومی مجموعه آروان روز دوشنبه در گفت و گو با  ایرنا گفت: این مجموعه در سومین سال حیات خود، برای سومین بار رویدادی را برگزار می کند که مخاطب اصلی آن کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ ها هستند. در واقع این مجموعه دانش و دستاورد فنی یک سال خود را در زمینه‌های شبکه توزیع محتوا (CDN ،(CDN بانکی، امنیت ابری، رایانش ابری، فضای ابری، PaaS، پلتفرم ویدئو، پخش زنده و تبلیغات ویدئو با جامعه مخاطبانش در این رویداد در میان می گذارید و هدفش این است که دانش و مهارت را در این گروه بالا ببرد.
وی افزود: از طریف دیگر کسب و کارها و مخاطبان این رویداد می توانند از بین راه حل ها و دستاوردهایی که توسط سخنرانان این مجموعه در رویداد بیان می شود، مسیر رشد کسب و کارشان را تسهیل کنند.
شهریزفر با اشاره به این که آروان تنها شرکتی است که زیرساخت یکپارچه ابری مجموعه محصولات ابری را ارائه می دهد، گفت: مجموعه های دانش بنیان، ذات شان این است که همیشه در جست و جوی دانش باشند به همین دلیل در طول سال دستاوردهایی به دست می آید که اشتراک آن ها می تواند به کسب و کارها کمک شایانی کند. آن ها می توانند از استفاده از زیرساخت های مناسب، هزینه های کسب و کارشان را کاهش دهند.
وی افزود: با توجه به استقبال به عمل آمده از این رویداد در سال گذشتته، تصمیم گرفتیم مراسم امسال را در تالار وحدت با ظرفیت 800 نفر برگزار کنیم. در حال حاضر که 24ساعت از آغاز ثبت نام می گذرد، با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده ایم.
رویداد سوار ابرها پنجم اسفندماه از ساعت 14:30 آغاز می‌شود و در ساعت 15:30 تا 18 با سخنرانی‌های فنی و تبادل دانسته‌های زیرساخت فرهنگی در مسیر رشد کسب‌وکارها ادامه می‌یابد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا