گوشی جدید سونی

بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده توسط وب سایت Sumahoinfo از شبکه اجتماعی Weibo، ظاهر سونی اکسپریا ایکس زد 4 از آن چه تصور می‌کردیم زیباتر خواهد بود. مهمترین ویژگی ظاهری این گوشی داشتن بدنه‌ای کشیده به لطف بهره بردن از نسبت ابعاد تصویر 21:9 است. اندازه نمایشگر گوشی 6.5 اینچ بوده و وزن پایینی دارد.

نکته مهم درباره طراحی اکسپریا XZ4 اینجاست که وزن آن با وجود استفاده از یک پک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی پایین نگه داشته شده است! پرچمداران سونی همواره به داشتن باتری‌های با ظرفیت پایین معروف بوده‌اند. البته این وضعیت در اکسپریا ایکس زد 3 و اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم بهبود پیدا کرد و آن‌ها به ترتیب به باتری‌هایی 3300 و 3540 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شدند.

اندازه نمایشگر، نقطه پیشرفت بعدی اکسپریا XZ4 است. ابعاد صفحه نمایش پرچمداران سال 2018 سونی به ترتیب 6 اینچ و 5.8 اینچ بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی اکسپریا ایکس زد 4 در بخش نمایشگر، استفاده از یک پنل او ال ای دی است. بعد از اکسپریا ایکس زد 3، این دومین مرتبه‌ای است که سونی از چنین پنلی در یکی از محصولات خود استفاده می‌کند. با توجه به تغییر نسبت ابعاد تصویر، رزولوشن این نمایشگر 3360 در 1440 پیکسل خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا