دانشگاه میجی ژاپن میزبان کنفرانس e-CASE And e-Tech

سیناپرس: این کنفراس در روزهای 12تا 14 ام نوامبر سال 2014 میلادی مطابق با 21 تا 23 آبان ماه سال جاری شمسی در دانشگاه میجی  شهر توکیو دایر خواهد بود.

 

هدف اصلی از بر گزاری کنفرانس مباحث الکترونیکی ، فراهم آوردن زمینه ای  برای محققان و مهندسان اعضای انجمن های علمی و خبرگان صنایع مختلف از سراسر دنیاست ،تا بتوانند نتایج پژوهش و ابزار پیشرفت خود را در رابطه با مباحث الکترونیک ارائه دهند .

 

کنفرانس الکترونیک این امکان رابرای نمایندگان به وجود می آورد تا به صورت رو در رو نظرات خود را رد و بدل کنند که این ارتباط می تواند به خلق کسب و کار یا رابطه های پژوهشی جدید و همچنین کشف شرکای جهانی برای همکاری های آینده منجر شود .

مطابق با ضوابط سیستم مدیریت کنفرانس تمامی نویسندگان ، باید چکیده و یا کل مقاله ای که در رابطه با موضوعات کنفرانس تهیه کرده اند با فرمت DOC یا PDF و به صورت الکترونیکی ( از طریق سایت کنفرانس) ،  ارائه کنند . برای این کار ابتدا باید حسابی در سایت کنفرانس به آدرس http://www.tw-knowledge.org/ecase2014fall ، ایجاد کنند و سپس به ارائه مقاله خود اقدام کنند .

ارائه و یا ثبت چکیده و یا کل مقاله باید تا 10ام سپتامبر 2014 مطابق با 19 شهریور ماه انجام شود . نویسندگان مقالات پذیرفته شده و سایر علاقمندان به شرکت در کنفرانس ، می توانند با ورود به سیستم مدیریت مقالات (از طریق سایت) ، ثبت نام کنند . اگر شرکت کنندگان  تا قبل از 20ام سپتامبر مطابق با 29 شهریور ثبت نام نمایند ،باید مبلغ 400 دلار آمریکا را پرداخت کنند ، و در صورت ثبت نام پس از این تاریخ ، پرداخت مبلغ 450 دلار آمریکا الزامی خواهد بود .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا