ثبت اختراع یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،یک اختراع جدید از موتورولا(Motorola) ممکن است اولین نگاه ما به گوشی شایعه شده لنوو(Lenovo) موسوم به گوشی تاشوی "RAZR" باشد.

این حق اختراع که توسط پایگاه "91 موبایل" کشف و پخش شده است، حاوی چندین تصویر است که به نظر می‌رسد یک گوشی با یک صفحه نمایش تاشو و یک صفحه نمایش کوچک‌تر است.

اگرچه هیچ اشاره‌ای به نام تجاری RAZR در این اسناد وجود ندارد، اما طرح‌ها با استفاده از یک لولا در پشت گوشی برای تا کردن دستگاه و قسمت پایینی آن شباهت زیادی به گوشی "RAZR V3" دارند.

اخبار مربوط به این حق ثبت اختراع که در تاریخ 17 دسامبر توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی(WIPO) ثبت شده است، چند روز پس از اعلام برنامه‌های لنوو برای تولید گوشی RAZR جدید در وال استریت ژورنال منتشر شده است.

احتمال می‌رود که این گوشی تا ماه آینده رونمایی شود.

انتظار می‌رود که RAZR جدید نیز مانند گوشی تاشوی سامسونگ با قیمت 1700 دلار، قیمت سنگینی داشته باشد و با قیمت حدود 1500 دلار عرضه شود.

اما اگر این شرکت‌ها بخواهند مردم را راضی کنند، مجبور به تولید محصولی ارزان‌تر هستند، چرا که شرکت "رویول"(Royole) چین در اوایل ماه جاری در نمایشگاه CES گوشی و تبلت تاشوی خود را رونمایی کرد و قطعا این فناوری را با قیمتی پایین‌تر از سامسونگ و لنوو راهی بازار خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا