13محصول فناورانه دانشگاه خلیج فارس رونمایی شد

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس در این آئین گفت: از 13 محصول رونمایی شده چهار محصول در زمینه فناوری اطلاعات و 9 محصول در حوزه زیست فناوری است.

احمد شیرزادی افزود: محصولات حوزه فناوری شامل گیت وی بیرونی LoRaWAN، نود چند سنسوره LoRaWAN، گیت وی قابل حمل LoRaWAN و ردیاب LoRaWAN است.
وی ادامه داد: محصولات پژوهشکده خلیج فارس‌ نیز شامل آگار، قیر چوب، غذای فراسودمند میگو حاوی عصاره جلبک، غذای ماهی دریایی حاوی آرد جلبک، کود آلجیلایزر، فوکوئیدان، فیلم بایوکامپوزیت خوراکی از جلبک(توضیحات و کاربردهای هر محصول)، کود نانوسیلیس قابل استفاده در کشاورزی و ساپونین متابولیت ثانویه استخراج شده از خیار دریایی (برای استفاده دارویی) 9 محصول دیگری است که در این آئین رونمایی شد.
مدیرپژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس گفت: این دانشگاه برای حمایت از طرح های مختلفت از جمله فناورانه، پسا دکتری و خلیج فارس پژوهی حمایت ویژه می کند.
دانشگاه خلیج فارس با حدود هفت هزار دانشجو در 29 رشته کارشناسی، 48 رشته کارشناسی ارشد و 13 رشته دکترا، جهت گیری خود را در حوزه کار آفرینی قرار داده و ااز طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایلوت دانشگاه کار آفرین انتخاب شده است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر یکروزه خود به استان بوشهر از واحدهای فناور گروه صنعتی پلیمر، شرکت دانش بنیان شاخه زیتون لیان، صنایع شیمیایی، پایلوت مرکز بین المللی توسعه نرم افزار خلیج فارس، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شرکت های مستقر در ساختمان جدید پارک علم و فناوری این استان بازدید می کند.
افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه خلیج فارس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و شرکت در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه های سفر ستاری به بوشهر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا