قابلیت جدید واتساپ برای دستگاه های اندروید

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر، اپلیکیشن واتس اپ ویژگی تازه ای را در آخرین آپدیت خود ارتقا می دهد. این ویژگی تازه برای ارتقای امنیت کاربران ارائه شده است. اپلیکیشن پیام رسان مذکور  مشغول فعالیت است تا قابلیت های بیومتریک را به گزینه احراز هویت خود در دستگاه های اندروید اضافه کند. این بدان معناست که کاربران می توانند با استفاده از اثر انگشت از پیام های خود محافظت کنند.

وب سایت We Beta Info این ویژگی را رصد کرده است. هنوز مشخص نیست قابلیت جدید چه زمانی ارائه می شود احتمال دارد این قابلیت همزمان با ارائه آپدیت مهم v۲.۱۹.۳ برای اندروید عرضه شود.

به این ترتیب موبایل های اندروید و آیفون که از احراز هویت با اثر انگشت پشتیبانی می کنند، می توانند از افشای اطلاعات کاربران در واتس اپ اجتناب کنند. برای فعالسازی این قابلیت کاربران باید به بخش تنظیمات اپلیکیشن بروند، گزینه Privacy را انتخاب کنند و گزینه احراز هویت را انتخاب کنند.

در این بخش می توانند گزینه «اثر انگشت» را برگزینند.به نوشته We Beta Info این ویژگی هنوز در مرحله آلفا است و در آینده برای صاحبان دستگاه های اندروید مارشملو (و نسخه های پس از آن) ارائه می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا