استارتاپ ویکند تخصصی گردشگری برگزار می شود

به گزارش امعاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، این استارتاپ ویکند در راستای برگزاری 100 رویداد کارآفرینی در مدت سه سال برگزار می شود.

در این استارتاپ ویکند تخصصی 11 مربی حضور دارند، همچنین داورانی از دانشگاه ها و موسسات علمی و فناوری کشور حضور دارند.

این استارتاپ ویکند با حمایت شرکت گوگل، استارتاپ ویکند، سایت آمازون، Evenrbrite،.CO و اینتویت دولوپِر و نیز حمایت راهبری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، مجموعه فرهنگی وتاریخی نیاوران، شرکت پژواکز برگزار می شود.

دانشگاه تهران، شرکت هواپیمایی هما، IFTGA و ETOURISM حمایت علمی ومعنوی استارتاپ ویکند گردشگری تهران را برعهده دارند.

تا کنون 27 رویداد استارتاپ ویکند در16 شهر ایران با مشارکت دانشگاه های مختلف کشور و بنیادهای نخبگان استانی با حضور بیش از سه هزار صاحب ایده، دانشجو، فارغ التحصیل و فعالان استارتاپ برگزار شده است.

استارتاپ ویکند، رویدادی آموزشی- تجربی است که سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود.،در این رویداد، شرکت کنندگان صاحب ایده گردهم آمده تا طی 54 ساعت علاوه مطرح کردن ایده های خود، گروه تشکیل داده و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

براساس این گزارش، در سال 94، قرار است بیش از 30 رویداد کارآفرینی در سراسر کشور (با مشارکت 3500 نفر خلاق و نوآور و صاحب ایده) و دو دوره شتابدهی (با معرفی 20 استارتاپ جدید) برگزار شود.

شتابدهنده ها مراکز حمایت و سرعت بخشی به توسعه کسب کارهای نوپا (استارتاپ ها) هستند که ایده های منتخب رویدادهای استارتاپ ویکند و کارآفرینان مشتاق می توانند از طریق برنامه های آموزشی، سرمایه اولیه و فضای کار این مراکز به توسعه ایده های خود بپردازند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا