چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی برگزار می گردد

 «چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی»، طی روزهای ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه ۹۷ با موضوع «سرمایه انسانی و تحول دیجیتال (HRM ۴.۰)» با حضور مقامات، مدیران ارشد، مدیران منابع انسانی سراسر کشور و متخصصان این حوزه برگزار می‌شود.

بنا به این گزارش، روز اول کنفرانس در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و روز دوم آن در ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.   

«نقش مدیریت منابع انسانی در فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی با کیفیت»، «نقش مدیریت منابع انسانی در نهادینه کردن اخلاق حرفه‌ای، مسئولیت اجتماعی شرکت CSR سازمان‌ها و نهادها»، «نقش مدیریت منابع انسانی در راهبری باور، امید و اعتماد در سازمان‌ها» و «راهکارهای ارتقاء برند و حرفه ای گرایی مدیریت منابع انسانی» از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات محوری این کنفرانس می‌توان به «نقش مدیریت منابع انسانی در مواجهه با موج چهارم توسعه صنعتی»، «نقش مدیریت منابع انسانی در ساختارهای دانش بنیان و استارت آپ‌ها»، «مدل‌های منابع انسانی در شرایط دشوار اقتصادی»، «ابتکارات مدیریت منابع انسانی برای افزایش اثربخشی کسب و کارهای کوچک و متوسط در شرایط عدم قطعیت محیطی» و «نقش مدیریت منابع انسانی در افزایش تاب آوری سازمان‌ها و کسب کارها در شرایط دشوار اقتصادی» اشاره کرد.

سخنرانی‌های صاحب نظران برجسته داخلی و بین‌المللی، ارائه مقالات و تجارب برتر داخلی و بین‌المللی و اعطای دهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی از برنامه‌های روز اول کنفرانس است.

روز دوم کنفرانس به برپایی کارگاه‌های آموزشی تخصصی، میزگردهای تخصصی، نمایشگاه حرفه‌ای، رویدادهای نوآورانه و کلینیک مدیریت منابع انسانی اختصاص دارد.

گفتنی است این کنفرانس توسط سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا