قرارداد همكاري در جهت افزايش كيفيت و بهره برداري از ماشين هاي آبياري

بر اساس این قرارداد، ارائه خدمات مشاور فني و نظارت عاليه بازرسي فني ماشين هاي آبياري باراني آبفشان دوار مركزي (سنتر پيوت) و اجرای طرح شبكه هاي فرعي آبياري و زهكشي غرب و شمال غرب كشور، از سوی وزارت جهادكشاورزي به پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف واگذار شد.
 مهندس علی مهدی‌زاده مدیر مرکز توسعه تکنولوژی در این زمینه گفت: با توجه به سوابق موفق این سازمان طی بیش از دو دهه فعالیت مداوم در حوزه تخصصي تكنولوژي هاي آبياري و ارائه خدمات و همکاری با وزارت جهادكشاورزي در كل کشور، این قرارداد همکاری با هدف ارائه مشاوره فني و نظارت عاليه بر بازرسي و تحويل گيري حدود 1500 دستگاه ماشين هاي آبياري سنترپيوت ساخت داخل و وارداتي توسط 6 شركت داخلي و وارد كننده با بهره گيري از تيم تخصصي چند رشته اي مركز توسعه تكنولوژي منعقد شد.
مهندس مهدی زاده افزود: به دنبال اجرای طرح شبكه هاي فرعي آبياري و زهكشي غرب و شمال غرب كشور در 4 استان آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل و ايلام، بر اساس برنامه ریزی وزارت جهاد كشاورزي، قسمت عمده اي از اين طرح با استفاده از تكنولوژي هاي نوين آبياري، مجهز به ماشين هاي آبياري سنتر پيوت خواهد شد.
وی گفت: امضاء قرارداد همكاري بین وزارت جهادكشاورزي و پژوهشكده توسعه تكنولوژي سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، در راستای اجرای برنامه جهاد کشاورزی و در جهت افزايش كيفيت و بهره برداري از ماشين هاي آبياري بین پژوهشكده توسعه تكنولوژي و وزارت جهادكشاورزي انجام شد.
این قرارداد که به امضاي دکتر حاجی تاروردی سرپرست پژوهشكده توسعه تكنولوژي و مهندس رحيم سجادي مجري طرح شبكه هاي فرعي آبياري و زهكشي غرب و شمال غرب كشور وزارت جهادكشاورزي رسيده است، توسط کارشناسان مركز توسعه تكنولوژي اجرا می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا