مدل سفارشی بی ام و

بی ام و درکنار سری نیوکلاس (New Class) سری 02 را نیز دارد که به عنوان مهمترین خودروهای این شرکت نقش مهمی در شکل گیری محصولات بی ام و داشته اند. پیدا کردن یک بی ام و کلاسیک سرحال این روزها کار بسیار مشکلی است چون اکثر این خودروها یا از بین رفته اند و به شدت مورد تقویت و تغییر قرار گرفته اند و از حالت استاندارد خود خارج شده اند.

در این بین پرطرفدارترین مدل کلاسیک بی ام و قطعا مدل 2002 است. اما چه می شود اگر یک بی ام و مدرن و جدید، ظاهری شبیه به بی ام و 2002 داشت. اگر چنین خودرویی آرزوی شما نیز هست پس صنایع خودروی آلمان مثل همیشه برای شما پاسخی دارند. خودرویی که تصاویر آن را مشاهده می کنید، با نام ETA 02 کابریو شناخته می شود و در حقیقت یک بی ام و سری یک با کد 135i است که ظاهری شبیه به بی ام و 2002 روباز دارد. این خودرو توسط یک شرکت خودروسازی کوچک آلمانی به نام Everytimer Automobile ساخته شده است. این شرکت در زمینه  ساخت خودروهای سفارشی فعالیت دارد.

بدنه بی ام و ETA 02 از فایبر گلاس ساخته شده است و طراحی مشابه با مدل 1971۱ بی ام و 2002 کانورتیبل دارد. در مقایسه با مدل 2002، این مدل ETA 02 کاملا مشخصات یک خودرو مدرن و امروزی را با خود به همراه دارد به طوری که مواردی همچون چراغ های زنون از نوع bi-xenon، چراغ های عقب LED، چرخ های اسپرت بزرگ و شیشه ی جلوی آیرودینامیک را در آن می توان مشاهد کرد. سقف پارچه ای بازشونده، شیشه ی جلو و ستون A در این خودرو مستقیما از بی ام و سری 1 اتاق E88 به عاریت گرفته شده اند. سایر بخش های بدنه نیز تماما اختصاصی بوده و به صورت دستساز برای این خودرو ساخته شده اند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا