چشم بندی که مشکل خروپف کاربران را حل می کند

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، خروپف لرزش مجرای تنفسی و به تبع آن ایجاد صدا به خاطر بسته شدن مسیر هوا در هنگام تنفس زمان خواب است. در بعضی از موارد خروپف صدای کمی دارد ولی اکثرا ناخوشایند و بلند است. خروپف ممکن از علائم وقفه تنفسی در خواب باشد.

چشم‌بند خواب "Hupnos "می‌تواند با کم کردن صدای خروپف افراد اطرافتان، یک خواب راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.به نظر می‌رسد این چشم‌بند ترکیبی از یک چشم‌بند خواب و چشم‌بند غواصی است. بخش پایینی این چشم‌بند روی بینی افراد قرار می‌گیرد و از این طریق، تنفس افراد در هنگام خواب را کنترل می‌کند.

چشم‌بند مذکور با یک برنامه همراه است. این برنامه هنگامیکه کاربر خواب است، به تنفس او گوش می‌دهد تا دریابد او چه زمانی شروع به خروپف می‌کند.هنگامی که این چشم بند خروپف را تشخیص داد، از شتاب‌سنج داخلی خود برای تعیین حالت خواب کاربران استفاده می‌کند و سپس یک ارتعاش را ایجاد می‌کند تا کاربر حالت خواب خود را تغییر دهد.

اگر با این کار خروپف فرد قطع نشد، چشم‌بند "Hupnos" ارتعاش را هنگام عمل بازدم کاربر یا فشار هوایی مثبت بازدمی"(EPAP)، افزایش می‌دهد تا به وی کمک کند راه‌های هوایی خود را باز کند که نتیجه این عمل قطع شدن خروپف است.این برنامه کیفیت خواب افراد را ارزیابی نمی‌کند، اما در طول زمان الگوهای خواب و خروپف کاربر را کنترل می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند عوامل دیگری مانند مصرف الکل یا ورزش را که می‌تواند به خروپف آنها مربوط باشد در این برنامه وارد کنند. این چشم‌بند با قیمت ۱۷۹ دلار(تقریبا ۱۴۰ پوند، ۲۵۰ دلار استرالیا) به فروش خواهد رسید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا