آمادگی برای توسعه این نیروگاه در زمینه گردشگری از طریق شرکت‌های دانش بنیان

سورنا ستاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف اصلی دولت، توسعه و رونق اقتصاد دانش بنیان است، افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر امید و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری به دنبال توسعه شرکت‌های دانش بنیان در سطح کشور هستیم.وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌های دانش بنیان دراستان اردبیل نسبت به ظرفیت‌های طبیعی و علمی استان بسیار پایین است، ابراز امیدواری کرد: بعد از این سفر اتفاقات خوبی در این زمینه در استان اردبیل رخ خواهد داد.

ستاری با بیان اینکه نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر داری چند بخش است و برای بخش 5 مگاواتی آن میلیاردها تومان اعتبار اختصاص یافته است، تصریح کرد: زیرساخت‌های علمی این نیروگاه برای اولین بار در استان اردبیل ایجاد شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: بودجه بخش نیروگاهی به طور کامل تخصیص یافته و حمایت ما در قالب شرکت‌های دانش بنیان ادامه خواهد یافت.وی با اشاره به اینکه ما آمادگی داریم از طریق شرکتهای دانش بنیان برای توسعه این نیروگاه در زمینه گردشگری نیز سرمایه گذاری کنیم، افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه‌های گردشگری کشاورزی و شیلات نیز در این نیروگاه انجام خواهد شد.

وی قانون شرکت‌های دانش بنیان را یکی از مترقی‌ترین قانون‌ها دانست و گفت: دراین قانون معافیت‌های مالیاتی و گمرکی و تسهیلات کم بهره به شرکت‌های دانش بنیان تعلق می گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا