نفرات برتر پنجمین مسابقه ملی دانش مغز معرفی شدند

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا؛در اولین مرحله این مسابقه 32 دانش آموز داوطلب با کسب بیشترین امتیاز ، از سوی دبیرخانه اجرایی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
در مرحله نخست این مسابقه ، شهرهای اصفهان ، تهران ، رشت ، مشهد و شهریار با بیشترین دانش آموز دواطلب برگزیده، بهترین عملکرد را به خود اختصاص دادند.
مسابقه ملی دانش مغز هر ساله در دو مرحله در ماه های آذر و فروردین در سطح مدارس متوسطه کشور از سوی انجمن علوم اعصاب ایران و آزمایشگاه ملی نقشه برداری از مغز و با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی برگزار می شود.
برگزیدگان مرحله اول این مسابقه، عضو باشگاه مغز و شناخت ستاد علوم شناختی شده و مورد حمایت های آموزشی و پژوهشی قرار می گیرند.
نفرات برتر این مرحله از مسابقه دانش مغز در 2 ماه آینده با شرکت در دوره های تخصصی علوم اعصاب که از طرف انجمن علوم اعصاب و آزمایشگاه ملی نقشه برداری از مغز و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و کلینیک مغز و شناخت و با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود، با مهمترین جنبه های تشریح و عملکرد و بیماری های سیستم عصبی انسان آشنا می شوند.
برگزیدگان این مرحله در دور دوم مسابقه که مرحله نهایی کشوری محسوب می شود در فروردین ماه سال آینده برای کسب مدال های طلا و نقره و برنز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
دانش آموز ممتاز و برتر مرحله دوم مسابقه دانش مغز ، به عنوان نماینده ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی دانش مغز 2019 (Brain Bee 2019) که تابستان سال آینده از طرف انجمن جهانی علوم اعصاب در کره جنوبی برگزار خواهد شد، معرفی و با نمایندگان بیش از 50 کشور جهان رقابت می کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا