مرکز بین المللی مغز و اعصاب پروفسور سمیعی آغاز به کار کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا، این مرکز که جدیدترین و کاملترین مرکز جراحی مغز آسیا است دارای 285 تخت بستری، هشت اتاق عمل جراحی پیشرفته مجهز به فناوری های نوین تصویربرداری و جراحی، 25 تخت ICU و امکانات تشخیصی مدرن است که تحت هدایت پروفسور مجید سمیعی، در کنار بزرگترین بیمارستان آموزشی و درمانی پکن به بهره برداری رسید.

پروفسور سمیعی در سه دهه گذشته نقش بی نظیری در تربیت جراحان مغز و اعصاب چین داشته است به همین دلیل این مرکز جراحی پیشرفته با درخواست دولت چین در شهر پکن توسط پروفسور سمیعی طراحی و اجرا شده است و امروز بطور رسمی با انجام 12 عمل جراحی فعالیت خود را آغاز کرد.
همزمان با گشایش این مرکز، پروفسور سمیعی دو عمل جراحی مغز را به صورت آموزشی برای اساتید و متخصصان مغز و اعصاب چین انجام داد و اساتید نیز از طریق مانیتور بزرگی که در سالن جنب اتاق عمل قرار داشت به صورت زنده از تجربیات پروفسور سمیعی بهره مند شدند.
همچنین بنا به درخواست دولت چین و شهردار شنژن در جنوب این کشور، یک بیمارستان هزار تختخوابی به نام «مرکز پزشکی سمیعی» در شهر شنژن ساخته شده است که سه ماه پیش فاز نخست آن گشایش یافت و ظرف چند ماه آینده نیز اتاق عمل جراحی این بیمارستان راه اندازی می شود.
مرکز بین المللی مغز و اعصاب شهر شنزن نیز با 400 تخت بستری، با درخواست شهردار این شهر توسط پروفسور سمیعی در حال طراحی و اجرا است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا