گسترش همکاری سازمان اوقاف و جهاددانشگاهی

دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در این دیدار که با حضور معاونان این نهاد در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی به سمت ریاست این سازمان، بیان کرد: جهاددانشگاهی آماده افزایش همکاری‌ها بین این نهاد و سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی افزود: در زمینه‌ی انجام امور پژوهشی، تحقیقاتی و دیگر زمینه‌های کاربردی و هم‌چنین بسترهای فرهنگی و آموزشی که جهاددانشگاهی در آن خدمات مختلف و شاخصی دارد نیز، حاضر به انجام طرح‌های مشترک هستیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر گسترش همکاری‌های فرهنگی بین این سازمان و جهاددانشگاهی، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به انجام سرمایه‌گذاری در تحقیقات کاربردی جهاددانشگاهی که مشکلات مردم و مملکت را حل نماید، اقدام می‌کند.

هم‌چنین در این دیدار، بر پیگیری ویژه برای راه‌اندازی ساختمان بیمارستان رویان جهاددانشگاهی با حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در پایان مقرر شد، کارگروهی مشترک بین جهاددانشگاهی و سازمان اوقاف و امور خیریه، وظیفه‌ی پیگیری موارد مطرح‌شده در این دیدار را برعهده بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا