اعطای جایزه فناوری 2018 به شرکت‌های دانش بنیان مستقر در برج فناوری امیرکبیر

 شرکت کیتوتک یکی از شرکت ‌های مستقر در برج فناوری این دانشگاه موفق به دریافت 'جایزه فناوری 2018' (Technology Award 2018) از طرف مجموعه گلوبال هلث و فارمسی برای ارائه نوین‌ترین راهکارهای پزشکی در غرب آسیا شناخته شده است.

مجموعه Global Health & Pharma محملی برای اشتراک گذاری اطلاعات، فناوری، و نوآوری‌ها در سطح بین‌المللی برای ارتقا شبکه‌های ارتباطی و همکاری بین جوامع جهانی در حوزه سلامت انسان، حیوان و محیط زیست مستقر در انگلیس است.
این جایزه به نام جایزه فناوری جی. اچ 2018 با هدف شناسایی مهم ترین نوآوری های محققان و شرکت ها برای بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و ایجاد راهکارهای بهداشت و درمان نوآورانه برای انسان ها در سراسر جهان، اعطا می شود.
شرکن کیتوتک (کیفیت تولید تکاپو) شرکت کیتوتک ،شرکت پزشکی تولید کننده محصولات پزشکی است که شیوه های غیر تهاجمی و کم تهاجمی را برای درمان بیماران و سیستم بهداشت ایجاد کرده و به کار می بندد.
این شرکت فعالیت خود را از مطالعه روی بیوپلیمرهای طبیعی دریایی و کاربرد پزشکی آغاز کرد و تاکنون توانسته محصولات نوین ترمیم زخم، بندآورنده‌های خونریزی و محصولات ضدعفونی کننده برپایه نانوکلوئیدنقره را تولید کند.
محصولات ترمیم کننده زخم کیتوتک برای طیف وسیعی از انواع زخم‌ ها و سوختگی ‌ها مناسب هستند. محصولات بندآورنده خونریزی دارای اشکال مختلفی هستند و برای بند آوردن خونریزی‌های شریانی، وریدی و مویرگی به کار می‌رود.
محلول‌های ضدعفونی کننده سیلوسپت از دیگر محصولات این شرکت است. این محلول دسته جدیدی از ضدعفونی کننده‌های بدون الکل برپایه فناوری نانوکلوئیدنقره هستند که بر طیف وسیعی از پاتوژن‌ها شامل باکتری‌ها، ویروس‌ها وقارچ‌ها موثر است.
هدف این شرکت ارائه جایگزین‌های ایمن، با کیفیت بالا و غیر تهاجمی برای مصرف کنندگان و سیستم بهداشت و درمان در کشور و صادرات به کشورهای اروپایی و آسیای جنوب شرقی و کشورهای همسایه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا