اتنبرو، صدای مردم برای مقابله با تغییرات آب و هوایی

کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد، 2 تا 14 دسامبر (11 تا 23 آذر) با حضور رهبران کشورهای مختلف دنیا در شهر کاتویس (لهستان) برگزار خواهد شد.

دیوید اتنبرو (David Attenborough)، پژوهشگر، مجری و مستندساز برنامه‌های حیات‌وحش مشهور بریتانیایی قرار است همزمان با برگزاری این کنفرانس، به عنوان نخستین نفر روی این صندلی بنشیند و نظرات و دیدگاه‌های مردم جهان را در مورد بحران تغییرات آب و هوایی برای رهبران جهان مطرح کند.  

اتنبرو تأکید کرد: همه می‌دانیم که تغییرات آب و هوایی یک بحران جهانی است و حل این مشکل به یک راه‌حل جهانی نیاز دارد.

وی افزود: به تلاش‌ها و اقدام‌های بی‌سابقه‌ای برای دستیابی به اهداف توافقنامه آب و هوایی پاریس نیاز داریم. پویش (کمپین) People's Seat فرصتی برای تمام مردم در سراسر جهان – صرفنظر از ملیت یا موقعیت آنها – است تا در بخشی از مهمترین بحث قرن مشارکت داشته باشند.

همه مردم از سراسر جهان می‌توانند دیدگاه خود را در مورد تغییرات آب و هوایی و فاجعه‌ای که به سرعت درحال رخ دادن است، مطرح کنند. افراد علاقه‌مند جهت پیوستن به این پویش (کمپین) می‌توانند دیدگاه خود را با هشتگ #TakeYourSeat در شبکه‌های مجازی منتشر کنند.  

دیدگاه‌ها و نظرات مردم از سراسر جهان، پایه اصلی سخنرانی اتنبرو در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در تاریخ 3 دسامبر را تشکیل خواهد داد.

 

مترجم: معصومه سوهانی

منبع: sciencealert

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا