آب، انرژی و سلامت؛ عناوین اصلی نشست استپ 2018

 رسول دیناروند؛ دبیر اجرائی چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی گفت: سه مساله مهم آب، انرژی و سلامت عناوین کلیدی جلسات پیش­رو این نشست خواهند بود.

دبیر اجرائی چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در ادامه بیان داشت: انتظار می­رود نشست استپ، سکویی برای دانشمندان جهان اسلام در راستای توسعه بیشتر کشورها و جوامع اسلامی باشد.

دیناروند افزود: شبکه­­سازی علم و فناوری و مشارکت­های گسترده از نتایج اینگونه نشست­ها خواهد بود. مهم­ترین ویژگی دوره بعدی نشست استپ حضور دانشمندان، سرمایه­گذاران و شرکت­های استارت­آپ است که در نهایت دانشمندان می­توانند با علاقمندان در حوزه سرمایه­گذاری برای همکاری­های بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به حوزه­های این دوره از نشست استپ گفت: این حوزه­ها شامل علم و فناوری­اطلاعات و ارتباطات، علم و فناوری زیستی و ­پزشکی، علم و فناوری نانو و کلیه زمینه­های علم و فناوری هستند که در این دوره دانشمندان به تبادل تجربیات خود و بحث و گفتگو در زیرشاخه­های آب، انرژی و سلامت خواهند پرداخت.

چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی، یازدهم آذرماه سال جاری در دانشگاه سلطان قابوس عمان آغاز و تا چهار روز ادامه خواهد داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا