فراخوان استعدادیابی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی GeCCo

وحید آزادمنش در این گردهمایی انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA) را تنها انجمن غیر انتفاعی پروژه و هدف آن را گسترش فرهنگ مدیریت پروژه در ایران دانست و افزود: در مسابقات بین‌المللی GeCCo چهار الی ۶ نفر به این انجمن معرفی شده و باید طی ۲۴ ساعت مشکلی را که به عنوان یک نمونه موردی و بر اساس سناریوها ارائه شده، حل کنند.

وی ضمن اشاره به برگزاری این مسابقه در فضای مجازی سن شرکت کنندگان را بین ۱۸ تا ۳۵ سال دانست و گفت: کمیته GeCCo در ایران، آزمون‌های ورودی تستی و تشریحی را به منظور انتخاب افراد برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی برگزار می‌کند.

رئیس کمیته GeCCo در ایران برخی اهداف این کمیته را برگزاری آزمون‌های تستی و تشریحی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، ارتقای زبان انگلیسی فنی و کاربردی شرکت‌کنندگان و انتخاب ۶ نفر برتر جهت معرفی به کمیته بین‌المللی IPMA عنوان کرد و افزود: از جمله شرایط شرکت کنندگان در این آزمون‌ها پیش زمینه تحصیلی و رشته مدیریت پروژه و نیز سن زیر ۳۵ سال خواهد بود.

آزادمنش ادامه داد: بعد از انجام فراخوان استعدادیابی،‌ کارگاه آمادگی مسابقه GeCCo داخلی در ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.

وی در همین زمینه زمان برگزاری مسابقه تستی را دهه آخر دی ماه و مسابقات تشریحی را اواسط بهمن اعلام کرد و افزود: ایجاد فرصت‌های فردی و عضویت در تیم ایران از جمله مزایای شرکت در این آزمون‌ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا،‌ کمیته انتخاب مدیر پروژه برتر جوان و کمیته توسعه پایدار نیز در این گردهمایی به معرفی برنامه‌های خود پرداختند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا