اولین رویداد استارتاپ ویکند سلامت روان الکترونیک برگزار می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،اولین رویداد استارتاپ ویکند سلامت روان الکترونیک در تاریخ ۷ الی ۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران با همکاری دفتر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه های منطقه یک تهران برگزار خواهد شد.

 این رویداد نوآورانه چند هدف را دنبال می کند. ایجاد زمینه ای جهت افزایش سطح سواد سلامت روان در میان دانشجویان،  ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی در بین دانشجویان،  ترویج فرهنگ خلاقیت، کار تیمی و کار آفرینی،  هم گام شدن سیستم دانشگاه با نوآوری های فناوری و ارتقاء خدمات الکترونیک به دانشجویان وایجاد زمینه ای برای گرد هم آیی دانشجویان رشته های مختلف فناوری اطلاعات، از اهداف مهم راه اندازی این رویداد است.

کاهش هزینه های خدمات سلامت روان و سایر هزینه ها با بهره گیری از فناوری های الکترونیک، و افزایش کیفیت و دسترس پذیری افراد به خدمات سلامت روان با بهره گیری از فناوری های الکترونیک از دیگر اهداف راه اندازی این رویداد مهم است.

 محورهای اصلی این رویداد، سواد سلامت روان و خودمراقبتی، آسیب های روانی اجتماعی (افسردگی، خودکشی، آزار و اذیت های سایبری، مصرف مواد و..)، مشاوره های الکترونیک، Game و سلامت روان، ابزارهای پیشگیری دیجیتال در حوزه روان ذکرشده است.

در این رویداد ۱۰۰  تا ۱۲۰  نفر از دانشجویان دانشگاه های منطقه یک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (دانشجویان همه رشته ها و همیاران سلامت) شرکت خواهند کرد.

از مزایای شرکت در این رویداد تمرین و تقویت کار گروهی، فرصت بهره گیری از فضای مربی گری و منتورینگ توسط افراد خبره در زمینه های تدوین طرح توجیهی، مدل کسب و کار، ارزش گذاری فناوری، بازاریابی و فروش و نحوه ارائه طرح به سرمایه گذاران می باشد و به شرکت کنندگان در این رویداد گواهی شرکت در اولین استارتاپ ویکند سلامت روان الکترونیکی اعطا خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا