افزایش ظرفیت تولید انبوه نانولوله‌کربنی برای بازار چین

شرکت سی‌نانو تکنولوژی (Cnano Technology) یکی از تولیدکنندگان محصولات نانولوله کربنی چند جداره است که محصولاتی برای بخش ذخیره‌سازی انرژی و صنعت الکترونیک تولید می‌کند. این شرکت اخیراً اعلام کرده که 13 میلیون دلار حمایت مالی به دست آورده است. سی‌نانو قصد دارد این حمایت مالی را برای گسترش کسب و کار خود در بخش تولید نانولوله در شهر ژنجینگ چین اختصاص دهد.
جی‌آرسی سینو گریند فاند (GRC SinoGreen Fund) یک شرکت سرمایه‌گذار خطرپذیر خصوصی در منطقه گریتر چین است که این حمایت مالی را برای شرکت سی‌نانو انجام داده است. بنیامین جن، مدیر و موسس شرکت جی‌آرسی، می‌گوید: «موقعیت سی‌نانو در صنعت نانولوله‌کربنی و همچنین قابلیت تولید انبوه این شرکت موجب شده تا سی‌نانو بتواند در صنعت باتری‌های یون لیتیم نفوذ کند. ما خوشحالیم که می‌توانیم با حمایت مالی از این شرکت مسیر تولید نانولوله‌های کربنی چندجداره را هموار کرده و امکان توزیع این محصول را در بازارهای جهان فراهم کنیم.»
تاو ژنگ، مدیرعامل شرکت سی‌نانو، می‌گوید: «فناوری‌های توسعه یافته سی‌نانو و کیفیت برتر محصولات این شرکت موجب شده تا سی‌نانو بتواند در صنعت تولید باتری های یون‌لیتیم نفوذ کند. این سرمایه‌گذاری جدید موجب رشد ظرفیت تولید نانولوله‌های کربنی چندجداره می‌شود و نیاز بازار و صنعت خودروهای الکترونیکی را پاسخ می‌دهد.»
جی‌آرسی، درسال 2005 تأسیس شده و هدف آن استفاده از فناوری‌های به دست آمده در سیلیکون ولی در تجاری‌سازی محصولات مختلف در تایوان است.
 
 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا