زمان ارسال آثار به پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی تعیین شد

کنفرانس وب پژوهی یکی از معتبرترین کنفرانس های حوزه فناوری اطلاعات و علوم بین رشته ای در کشور است که تاکنون چهار دوره آن برگزار شده است و مقالات آن در پایگاه های  اطلاعات  علمی داخلی ISC و SID و در پایگاه خارجی IEEE Xplore نمایه شده است.

با توجه به اینکه «وب» یک موضوع راهبردی و بین رشته ای است، کنفرانس وب پژوهی کوشیده است تا حاصل پژوهش ها و نوآوری های تمام پژوهشگرانی که در هر یک از ابعاد مختلف وب فعالیت می کنند را منتشر کند.

لذا افرادی که در هر یک از ابعاد حوزه وب اعم از تکنیکال، اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی، رسانه ای، انسانی و هنری وب فعالیت دارند، می توانند دستاوردهای خود را در قالب مقاله به کنفرانس وب پژوهی ارسال کنند. پذیرش مقاله در کنفرانس وب پژوهی به زبان فارسی و لاتین است و مهلت ارسال مقاله تا ۵ بهمن ۱۳۹۷ تعیین شده است.

این کنفرانس به همت دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار می شود و  سید سعید هاشمی رییس کنفرانس و محمدجواد شایگان فرد دبیر علمی این کنفرانس هستند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی http://iranwebconf.ir  مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا