برگزاری چهارمین جشنواره علم برای همه با رویکرد تغذیه سالم

این جشنواره با عنوان سفره سلامتی خانواده من با هدف افزایش سواد علمی و فناورانه درباه سلامتی و تغذیه در 4 محور به سلامتی اهمیت بدهیم، استانداردها و نشانگرها را بشناسیم، از منابع و رسانه ها درست استفاده کنیم و هر چیزی را نخوریم برگزار می‎شود.
چهارمین جشنواره علم برای همه با همکاری سازمان غذا و دارو، موسسه استاندارد، دانشکده تغذیه و رژیم‎شناسی دانشگاه تهران، انجمن تغذیه ایران، شبکه سلامت، خبرگزاری سلامت، رادیو سلامت، خبرگزاری میزان، واحدهای نمونه کشوری در حوزه غذا و دیگر نهادها و حوزه‎های درگیر در موضوع تغذیه و سلامت برپا خواهد بود.
از جمله برنامه‎های این جشنواره سراسری علمی می‎توان به بازی بزرگ روی زمین 12 متری درباره غذا و سبد خانواده، بازی با موضوع بشقاب سلامتی، تئاتر عروسکی درباره شبکه‎های مجازی و تبلیغات درباره سلامت و رژیم غذایی و غذاهای مامان پز اشاره کرد.
همچنین در طول برنامه‎های این جشنواره، روزانه سه نشست صمیمی با متخصصان در حوزه‎های مختلف تنوع غذایی، جای‎گزین‎های مواد غذایی و استانداردهای مواد غذایی در زمینه تولید و نگهداری برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‎توانند به سامانه inmost.ir مراجعه کنند یا با شماره‎های 88914631 داخلی 7720 تماس بگیرند. همچنین شماره 09198962008 برای هماهنگی انواع بازدیدها، پاسخگوی علاقمندان خواهد بود.
زمان بازدید از بخش‎های متعدد جشنواره 20 تا 25 آبان 97 از ساعت 8 تا 20 در محل نمایشگاهی موزه ملی علوم و فناوری واقع در خیابان امام خمینی (ره)، خیابان سی تیر خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا