ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری برگزار می گردد

 عباس عباس زاده دبیر علمی کنگره ملی اخلاق پرستاری، گفت: کنگره اخلاق پرستاری تاکنون ۵ دوره و به مناسبت بزرگداشت مقام حضرت زینب(س) در کشور برگزار شده است. 

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) الگوی پرستاران است و سالروز این بانوی بزرگوار هم به عنوان روز پرستار نامیده شده است، افزود: ارزش های انسانی و اخلاقی ایشان برای همه ما سرمشق است و به همین دلیل اخلاق پرستاری را همواره با اخلاق زینبی و صبر و استقامت و علم این بزرگوارعجین می دانیم که این کنگره در این راستا برگزار می شود.

عباس زاده گفت: در طول ۵ دوره برگزاری این کنگره همواره شاهد رشد مقالات از نظر کمی و کیفی بودیم و پیش بینی می کنیم که امسال نیز با استقبال خوب پژوهشگرانی که در حوزه اخلاق پرستاری تلاش می کنند روبرو باشیم.

دبیر ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری افزود: در دوره های گذشته در رشته های که مشابه پرستاری خدمت مراقبتی انجام می دهند مانند پزشکی و مامایی و سایر حرفه ها هم مقالات خوبی به کنگره رسید و امیدواریم امسال هم همه شاهد حضور گروه های مراقبت سلامت و حامی سلامت در این کنگره باشیم.

وی با بیان اینکه در این کنگره طبق روال هر ساله سخنرانی های کلیدی و شخصیت های علمی برجسته حضور دارند، اضافه کرد: امیدواریم علاوه بر انتقال تجربیات و شکل گیری گروههای پژوهشی در این جمع علمی خوب پژوهشگران جوان ما ایده های تازه ای را در این حوزه کسب کنند. و این کنگره منجر شود که در عمل مردم ما بتوانند از پرستاری اخلاقمدارنه و باکیفیت برخوردار شوند.

دبیر ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری گفت: علاقمندان می توانند تا ۳۰ دی ماه سال جاری مقالات خود را به نشانی www.nursingethics.ir ارسال نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا