آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی 28 آبان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، در این مراسم که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار خواهد 9 اثر برگزیده و 20 اثر شایسته تقدیر  معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

همچنین در این آیین از دکتر رضا داوری اردکانی به عنوان استاد خادم کتاب و حجه الاسلام اسماعیل آذری به عنوان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی تجلیل خواهد شد.

دراین دوره از جشنواره ، 631 عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که کتب علوم انسانی با 313 عنوان کتاب بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است. کتابهای حوزه علوم پزشکی و دامپزشکی با 156 عنوان و کتابهای حوزه هنر و معماری با 49 عنوان کتاب در رده های بعدی قراردارند.

جشنواره کتاب سال دانشجویی هر ساله همزمان با ایام هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران و با هدف ايجاد نشاط علمي در مراكز علمي و دانشگاهي كشور، جلب همكاري و حمايت ناشران حوزه دانشگاهي، چاپ آثار دانشجويي، تقويت بنيه علمي دانشجويان با ارائه آثار مكتوب و حمايت از دانشجويان نوقلم براي توليد انديشه‌هاي جديد برگزار مي‌شود.

 این جشنواره از سوي سازمان انتشارات جهاددانشگاهي با حمايت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مؤسسه خانه کتاب، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شورای فرهنگ عمومی، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، سازمان جهاددانشگاهی تهران، موسسه آموزش عالی فناوران حکیم، دارالقران اهل بیت (ع)، دانشگاه امام صادق(ع) و آپارات برگزار مي‌شود.

یادآور می شود بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی روز دوشنبه28  آبان از ساعت 9:30 تا 12 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا