نخستین گوشی هوشمند تاشوی جهان

این گجت همراه در صورت تا نشده شبیه به تبلت است چرا که اندازه آن در حالت باز به 7.8 اینچ می‌رسد و نسبت تصویر آن 4:3 است. این گوشی یا بهتر است اگر بگوییم فبلت، در صورت تاشده به اندازه قابل مدیریت 4 اینچ می‌رسد و از همه جالبتر این که FlexPai اولین گوشی هوشمند است که دارای پردازنده 7 نانومتری 8150 است.

صفحه نمایش این گوشی از جنس AMOLED است که از وسط تا می‌شود. نرم‌افزار این دستگاه که با نام سیستم عامل Water شناخته می‌شود، در صورت تاشدن دستگاه از نصف صفحه نمایش استفاده می‌کند و تصویر پس‌زمینه صفحه نمایش را در نیمه دیگر نشان می‌دهد. کاربران باید انتخاب کنند که کدام بخش صفحه نمایش این دستگاه را استفاده خواهند کرد. نیمی از نمایشگر کمی بیشتر تصویر نشان می‌دهد و نیمه دیگر این صفحه نمایش در کنار دوربین دوگانه آن قرار دارد که می‌تواند برای سلفی گرفتن و چت ویدیویی مورد استفاده قرار گیرند. دوربین دوگانه در نظر گرفته شده برای جلوی این دستگاه دو لنز 16 و 20 مگاپیکسلی دارد که ماژول دوربین دوم آن یک لنز تله‌فوتو است.

ضخامت FlexPai به 7.6 میلیمتر می‌رسد و اگر این گوشی در حالت تا شده قرار گیرد به دلیل داشتن لولا و روی هم قرار گرفتن دو نیمه نمایشگر، این ضخامت به 15.2 میلیمتر خواهد رسید.

FlexPai دارای فناوری شارژ سریع انحصاری Ro-Charge است که 80 درصد ظرفیت باتری را در یک ساعت پر می‌کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا