واوا به کمک حیوانات خانگی می آید

به گزارش  سیناپرس به نقل از ایسنا، معمولا جدا ماندن حیوان خانگی از صاحبش برای هر دو طرف دشوار است. برخی از مردم مجبور به ترک حیوانات خانگی در تمام طول روز هستند و این موضوع موجب پیش آمدن مشکلاتی می‌شود.به همین دلیل است که "واوا" که یک ربات مجهز به دوربین است طراحی شده تا به شما اجازه دهد هنگامی که در کنارشان نیستید، با آنها ارتباط برقرار کنید.

این ربات می‌تواند حرکت کند و به اقصی نقاط خانه برود و حیوانات خانگی را تحت نظر داشته باشد."واوا" دارای یک دوربین با کیفیت تصویربرداری HD همراه با دید مادون قرمز و یک لنز با زاویه دید ۱۲۰ درجه است. همچنین مجهز به وای-فای است که با استفاده از برنامه(اپلیکیشن) همراه سازگار با اندروید و iOS تصویر را به صورت زنده برای کاربر می‌فرستد.

فیلم‌ها و عکس‌ها می‌توانند در فضای یک گیگابایتی سیستم ذخیره سازی ابری این ربات ضبط و به اشتراک گذاشته شوند.این برنامه همچنین برای کنترل از راه دور دستگاه استفاده می‌شود. از آنجایی که "واوا" دارای یک جفت چرخ به شکل تانک جنگی است، می‌تواند به راحتی روی زمین و فرش حرکت کند و کاربر را قادر به جستجوی حیوان خانگی خود می‌کند.

حسگرهای یکپارچه "واوا" به طور خودکار موانع را تشخیص می‌دهند و از آنها دوری می‌کنند که این ویژگی مانع از سقوط از پله‌ها نیز می‌شود.

هنگامی که کاربر توسط دوربین این ربات، سگ یا گربه خود را می‌بیند می‌تواند با نشانگر لیزری ایمن یا یک اسباب بازی که به "واوا" وصل است، با حیوان خانگی خود بازی کند.همچنین امکان دارورسانی به حیوان توسط یک محفظه مخصوص و صحبت با حیوان وجود دارد، هر چند مشخص نیست که حیوان با شنیدن صدای صاحب خود از یک ربات چه عکس‌العملی داشته باشد.

ضمن اینکه یک سیستم هشدار در نظر گرفته شده که به صورت خودکار کاربران را هر زمان که سگ آنها شروع به پارس کردن می‌کند، مطلع می‌کند.

یک بار شارژ کامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری لیتیوم-یونی "واوا" برای حدود ۸ ساعت فعالیت مداوم کافی است.قیمت پیش‌سفارش این ربات ۱۴۹ دلار و قیمت خرده فروشی برنامه‌ریزی شده برای آن، ۲۹۹ دلار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا