ساخت بیمارستان 64 تختخوابی شوش آغاز شد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،معاون پارلمانی رئیس جمهوری در این آیین گفت: مردم خوزستان همواره با ایثار، گذشت و فداکاری در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بزرگی برداشته اند.
حسینعلی امیری افزود: امروز هم شاهد آغاز ساخت بیمارستان خیریه ای هستیم که جلوه دیگری از احساس مسوولیت خوزستانی ها به ویژه مردم شهرستان شوش است.
وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های فراوان استان خوزستان، موقعیت جغرافیایی و پراکندگی روستاها، وجود جاده ترانزیتی و تردد زائران در ایام مختلف به ویژه محرم و صفر انتخاب این محل برای ساخت بیمارستان بسیار دقیق و کارشناسی بوده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری افزود: برای رونق منطقه و ایجاد اشتغال باید در کنار این بیمارستان دیگر امکانات نظیر هتل نیز ایجاد شود.
فرماندار شهرستان شوش هم در این آیین گفت: این بیمارستان توسط «علی عبدالخانی» در گستره چهار هکتار شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ساخته می شود و 640 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.
عدنان غزی افزود: 200 میلیارد ریال هزینه ساخت بیمارستان را این نیکوکار و 440 میلیارد ریال هزینه تجهیز آن را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقبل کرده اند و در دو سال آینده به بهره برداری می رسد.
بخش «شاوور» به مرکزیت شهر الوان از توابع شهرستان شوش استان خوزستان بیش از 60 هزار نفر جمعیت دارد.
استاندار خوزستان، شیوخ منطقه، مردم و شماری از مسوولان محلی در این آیین حضور داشتند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا