سوم آبان بعنوان روز «خانواده‌های دریایی» نامگذاری شد

به گزارش سیناپرس ، علی اکبر موسوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه‌های این دوره از جشنواره "دریا مسیر پیشرفت" با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها در جهت حضور حداکثری مخاطبان در بزرگترین رویداد فناورانه دریایی کشور تدوین شده است، اظهار کرد: با همکاری و مشارکت ارگان‌ها و نهادهای دریایی و با دعوت از بیش از 600 مدیر و مسئول، رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز علمی تحقیقاتی، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، مدارس و پژوهش‌سراها چهارمین جشنواره از اول تا سوم آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

وی تقدیر از برگزیدگان در سه حوزه دانش‌آموزی، دانشجویی و صنعتی را از برنامه‌های این جشنواره نام برد و یادآور شد: با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری، طی سه روز برگزاری جشنواره و نمایشگاه بیش از 40 تیم دانشجویی و دانش آموزی در این رویداد دریایی به رقابت می‌پردازند. همچنین با مشارکت ارگان‌ها و با دعوت از افراد برجسته، شاهد برپایی 14 کارگاه علمی خواهیم بود.

موسوی با بیان اینکه روز پنج‌شنبه، سوم آبان بعنوان روز «خانواده‌های دریایی» نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: در این روز از نهادها دعوت شد تا جهت بازدید از برنامه‌های متنوع جشنواره، در باغ موزه دفاع مقدس حضور به هم رسانند.

دبیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت هدف از برگزاری روز "خانواده‌های دریایی" را آشنایی جامعه با فرصت‌های پیش رو در حوزه‌های دریایی و تشویق آنها در راستای ایده‌پردازی‌های نو در حوزه فناوری‌های دریایی و بومی کشور و خودکفایی کامل در صنعت دریایی کشور ذکر کرد.

چهارمین دوره جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی از اول تا سوم آبان‌ در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا