اینگونه کسب و کار خود را رونق دهید

به طور کلی انواع وب سایت با هدف عمده  معرفی محصولات و همینطور خدمات برای یک شرکت طراحی می شوند. امروزه اغلب افراد برای اطلاع دقیق از روند کسب و کار به سراغ سایت های مختلف می روند. به این ترتیب چه خوب است که شرکت ها برای خود یک سایت شرکتی داشته باشند تا بتوانند در این رقابت پیروز شوند. سایت های شرکتی در واقع یک پلتفرم در محیط اینترنت محسوب می شوند تا افراد بتوانند محصولات و خدمات خود را ارائه دهند. در واقع طراحی سایت شرکتی بسیار ارزان و سریع تر از سایر روش ها خواهد بود.

وب سایت های فروشگاهی

داشتن وب سایت فروشگاهی در واقع به معنی راه اندازی فروشگاه اینترنتی موفق است. برای داشتن انواع سایت فروشگاهی در ابتدا طراح باید خود را به جای مشتری قرار دهد و ببیند که او چه انتظاری از فروشگاه دارد. در طراحی انواع وب سایت فروشگاهی، حوزه کاری ارزش بسیار زیادی دارد، به این ترتیب اولین و مهم‌ترین اصل در این وب سایت‌ها، یک نام دامنه ساده و هوشمندانه است به طوری که در ذهن مخاطب نقش ببندد.

روند خرید از انواع وب سایت فروشگاهی باید برای کاربر آسان بوده و همین‌طور امنیت مسیر خرید برای وی بسیار مشخص باشد. مطالب مفید برای هر محصول در انواع وب سایت فروشگاهی نقش بسیار مهمی دارد.

همواره سعی کنید تا برای فروشگاه اینترنتی خود طراحی سایت اختصاصی را در نظر بگیرید تا فروشگاه اینترنتی شما دقیقاً مطابق با نیازهای شما طراحی شود.

 وب سایت های خبری

به طور کلی انواع وب سایت های خبری در زمینه خبر رسانی به عموم افراد فعالیت می‌کنند. در چنین وب سایتی می‌بایست امکان بارگذاری اخبار در کمترین زمان فراهم باشد. بهتر است که برای اطلاع رسانی از اخبار جدید از پنل های نوتیفیکیشن در این وب سایت‌ها استفاده شود. در انواع وب سایت خبری قابلیت سفارشی سازی دسته بندی‌ها فراهم است و همین‌طور بخش‌های مشخصی برای خبرنامه نیز وجود دارد. وجود بخش آرشیو خبر در سایت به همراه ارائه ی نسخه پی دی اف از هر خبر می‌تواند از امکانات انواع وب سایت خبری محسوب شود.

 وبلاگ

وبلاگ که عده‌ای نیز آن را بلاگ می‌نامند به نوعی به معنی دفترچه خاطرات آنلاین است. در واقع این واژه از وب، به معنی شبکه ی جهانی اطلاعات و لاگ به معنی فایل ترکیب شده است. بهتر است تفاوت انواع وب سایت و وبلاگ را بررسی کنیم. به طور کلی وبلاگ‌ها برای اطلاع رسانی ساخته می‌شوند اما وب سایت‌ها با ارائه ی ویژه‌ای از خدمات همراه هستند. در وبلاگ امکان خدمات آنلاین وجود ندارد و به طور کلی رسانه‌ای است که در بازه‌های زمانی کوتاه آپدیت می‌شود.

پورتال

حال که در زمینه انواع وب سایت صحبت کردیم، چه خوب است کمی هم در خصوص پورتال صحبت شود. معنی یا معادل فارسی که می توان به پورتال داد، درگاه است. در واقع پورتال صفحه ای در وب است که یک سری امکانات مشخص را به صورت مجازی در اختیار کاربران قرار می دهد، به این معنی که دسترسی به آنچه که کاربر نیاز دارد بدون هیچ نوع توجه به محل فیزیکی وی فراهم می شود.

فوروم

فوروم یا فروم به طور کلی با توجه به نیاز مشتری طراحی می شود و قابلیت و همینطور قوانین آن نیز طبق نظر مشتری است. یکی از واضح ترین مثال هایی که می توان برای فروم زد، محیطی است که کاربران می توانند مسائل خود را مطرح کرده و در مقابل، جواب دریافت نمایند.

 وب سایت های شخصی

یکی از مزایای انواع وب سایت شخصی به اشتراک گذاری نظرات و افکار خود با دیگران است، به طور کلی انواع وب سایت شخصی به چند منظور ساخته می شود. عده ای به این سایت ها به عنوان یک رزومه شخصی نگاه می کنند، عده ای دیگر نیز معتقد هستند که این مسیر خود می تواند یک کسب و کار برای آن ها باشد و مقالات و نظرات خود را ارائه می دهند.

عده سوم نیز افراد سرشناسی هستند که به نوعی این محیط را پایگاه خبری برای طرفداران خود قرار داده اند. در انواع وب سایت شخصی طراحی گرافیکی اهمیت بسیار ویژه ای دارد و فضای موجود می بایست به صورتی باشد که کاربر را جذب نماید. وجود پنل ثبت دیدگاه می تواند یک ایده طراحی خوب برای وب سایت شخصی محسوب شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا