انباشت بدهی هاخدمات رسانی به مردم را سخت می کند

به گزارش سیناپرس، علی اکبر حق دوست روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره بودجه مورد نیاز سال آینده وزارت بهداشت افزود: میزان بودجه کشور با محدودیت هایی مواجه است. وزارت بهداشت شرایط اقتصادی کشور را درک می کند و تلاش می کنیم برنامه های این وزارتخانه را با میزان بودجه ای که تخصیص خواهد یافت تنظیم کنیم.

وی افزود: وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مطالبات معوقه زیادی دارند و همین موضوع باعث شده که بدهی هایی در حوزه سلامت ایجاد شکل بگیرد و کار را سخت کند.
حق دوست ادامه داد: انتظار وزارت بهداشت این است که همانند سال های اخیر، حوزه بهداشت و درمان در اولویت دولت قرار داشته باشد و منابع به درستی و به موقع تخصیص پیدا کند.
معاون وزیر بهداشت گفت: همان طور که وزیر بهداشت نیز به تازگی گفت، انتظار ما این است که بودجه تخصیص یافته به وزارت بهداشت به موقع پرداخت شود تا متناسب با همان بودجه بتوانیم برنامه ریزی کنیم. زیرا این موضوع که در حوزه سلامت بر اساس بودجه تخصیص یافته توسط دولت، برنامه ای در نظر گرفته شود، اما به موقع بودجه نرسد، می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.
به گزارش ایرنا، سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت هفته گذشته در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: ما پول بیشتری نمی خواهیم، اما معتقدیم همان اعتباری که در بودجه سالیانه آمده است را باید به موقع پرداخت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا