بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور آغاز شد

به گزارش سیناپرس،بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این مسابقات از امروز (دوشنبه) آغاز و تا 25 مهر ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

وی بااشاره به حضور 250 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در این مسابقات، ادامه داد: مرحله مقدماتی و استانی مسابقات از اردیبهشت امسال با شرکت بیش از 17 هزار دانشجو در 500 مرکز پیام نور کشور برگزار شد و در نهایت 250 نفر از برگزیدگان به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه تصریح کرد: در این مسابقات شرکت کنندگان در شش بخش آوایی، معارفی، فناوری، ادبی، پژوهشی و هنری و در 34 رشته باهم رقابت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه مسابقات در سه روز برگزاری هر روز از ساعت 8 صبح تا 18 عصر ادامه دارد، عنوان کرد: مسابقات در محل تالار همایش مجتمع تفریحی رفاهی زیتون شهر کرمانشاه برگزار می شود.

سعیدی پور با تاکید براینکه سطح داوری مسابقات بالا خواهد بود، اضافه کرد: 10 داور برجسته ملی و بین المللی کار داوری مسابقات را انجام خواهند داد.

وی در پایان یادآورشد: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز روز 25 مهر با حضور نمایندگانی از دانشگاه پیام نور کشور و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا