مهلت ارسال آثار به ششمین کنگره اخلاق پزشکی ایران تمدید شد

دکتر کاووس صلح‌ جو روز یکشنبه در گفت‌ و گو باایرنا گفت: ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران، بزرگترین رویداد اخلاق پزشکی کشور است که از تاریخ ٢٧ تا ٢٩ آذر ماه ٩٧ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می‌شود.

پیش از این مهلت ارسال خلاصه مقالات به این کنگره 20 مهر ماه اعلام شده بود. وی با بیان اینکه 150 پژوهشگر برای شرکت و همچنین ارسال مقاله به این کنگره ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌ سایت کنگره، به آدرس imec6.ir مقالات خود را ارسال کنند.
وی با اشاره به حضور فعالان عرصه اخلاق در این کنگره افزود: در روز نخست میزبان مدیران گروه‌های اخلاق پزشکی دانشگاه‌های کشور و مسئولان بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای خواهیم بود و دو روز بعدی، پژوهشگران به ارائه تحقیقات خود خواهند پرداخت.
صلح جو اظهار داشت: در کنار این ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران، پنجمین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری، که به طور دوسالانه در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می‌شد، نیز با هدف بحث و جمع‌بندی کنگره‌های قبل، اجرا خواهد شد.
معاون پژوهشی و تحقیقات دانشگاه عروم پزشکی جهرم با اشاره به اهمیت این کنگره ابراز کرد: متولی اصلی این کنگره شورای عالی اخلاق پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.
معاون پژوهشی و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه مبدع رویدادهای علمی- رسانه‌ای IR-MedTalk است و در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد استودیو ضبط تصویری و پخش زنده گفت ‌وگوهای علمی استادان مدعو در قالب تلویزیون اینترنتی است.
محورهای این همایش شامل آموزش‌های اخلاق پزشکی، بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای، اخلاق در ارائه خدمات سلامت، اخلاق در پژوهش‌های پزشکی و اخلاق در سیاستگذاری سلامت است.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا