ساعتی هوشمند با ویژگی‌های نظامی

این ساعت " Instinct" نام دارد و برای استفاده در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی از قبیل "دو" و "دوچرخه‌سواری در کوهستان" مناسب است. این ساعت به "قطب‌نمای سه محوره"، "ارتفاع‌سنج" ،"فشارسنج" و " سامانه موقعیت‌یاب جهانی" (GPS) و "سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی" تجهیز شده است.

قابلیت پشتیبانی این ساعت از چندین سیستم ناوبری، " Instinct" را قادر می‌کند که موقعیت مکانی صاحب ساعت حتی در راه‌های بسیار دور را کنترل کرده و ردیابی کنداین ساعت حتی می‌تواند به هنگام مسافرت صاحبش، نقطه مبدا وی را پیدا کند.

" Instinct" مجهز به حسگرهای ضربان قلب و سایر شاخصه‌های سلامتی است  که فعالیت‌های روزانه، میزان سوزاندن کالری، خواب و اضطراب کاربر را ثبت می‌کنند. همچنین این ساعت استانداردهای نظامی دارد. به‌نحوی که در برابر حرارت، شوک الکتریکی و آب مقاوم است و می‌تواند تا عمق ۱۰۰ متری آب را نیز تحمل کند.

این ساعت از جنس فیبر پلیمری و بند آن سیلیکونی است. نمایشگر این ساعت هوشمند نیز از لحاظ شیمیایی قوی است که آن را در برابر خراش مقاوم می‌کند.

قابلیت اتصال هوشمند نیز از ویژگی‌های برجسته ساعت است که به هنگام وصل شدن به موبایل، می‌تواند پیام‌های هشدار دریافت پیام، ایمیل و چیزهای دیگر را در صفحه نمایشگر ساعت نشان دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا