برترین های نمایشگاه اتومبیل پاریس را ببینید

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر، نمایشگاه اتومبیل پاریس ۲۰۱۸ به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این نمایشگاه تا ۲۲ مهر (۱۴ اکتبر) برپاست. هرچند در نمایشگاه امسال از خودروهای خارق العاده ای رونمایی نشد اما طرح های اولیه جالب توجهی در آن به نمایش درآمدند. مانند پژو که از طرح اولیه زیبای PeugeotE-Legend رونمایی کرد.

علاوه بر آن رنو نیز از خودروی عجیب EZ-ULTIMO و اینفینیتی از Project Black s رونمایی کرده اند.

مرسدس نیز از EQC ۴۰۰SUV رونمایی کرد که در ۲۰۲۰ عرضه می شود. این شرکت طرح اولیه EQ Silver Arrow را نیز معرفی کرد. همچنین خودروهای مختلفی مانند بوگاتی برای نخستین بار برای عموم نمایش داده شده اند.

برخی از جالب ترین طرح های اولیه خودروهای این نمایشگاه را می توانید در زیر ببینید.

خودروی هیبریدی اینفینیتی

خودروی هیبریدی Project Black s با قدرت ۱۲۰ کیلووات ساعت در این نمایشگاه رونمایی شد. قدرت موتور آن ۵۶۳ اسب بخار است و می تواند سرعت خود را در کمتر از ۴ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برساند. همچنین بیشترین سرعت آن بیش از ۱۵۵ مایل برساعت است.

خودروی لوکسی که هرگز ساخته نمی شود

شرکت خودروسازی رنو پس از رونمایی از خودروهای EZ-GO و EZ-PRO این شرکت از سومین طرح اولیه با نام EZ-ULTIMO رونمایی کرده است. این طرح اولیه یک خودروی لوکس برای حمل و نقل در بزرگراه و جاده های شهری است. فضای داخلی خودرو شبیه یک آپارتمان لوکس است. البته این طرح هیچگاه ساخته نمی شود.

 بوگاتی Divo با برچسب قیمت ۵.۸ میلیون دلار

شرکت بوگاتی برای نخستین بار از خودرو ۵.۸ میلیون دلاری Divo رونمایی کرده است. سرعت این خودرو با ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت و موتور W۱۶ در حقیقت اندکی از بوگاتی شیرون کمتر است. فقط ۴۰ نمونه از این خودرو ساخته خواهد شد. جالب آنکه تمام ۴۰ خودرو  Divo بلافاصله پس از رونمایی پیش فروش شد.

ترکیبی از پژوی قدیمی و جدید

خودروی E-Legend درحقیقت ترکیبی از یک خودروی نوستالژی و فناوری های آینده نگرانه است. به عنوان مثال داخل خودرو از مخمل آبی استفاده شده و همزمان ۱۶ نمایشگر روی درها، ویزورهای خورشیدی این تضاد را به خوبی نشان می دهند. همچنین فرمان این خودرو در داشبورد جمع می شود. موتور الکتریکی خودرو ۴۵۶ اسب بخار قدرت دارد و می توان سرعت خود را در ۴ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. همچنین E-Legend با هر بار شارژ می تواند ۳۷۳ مایل را طی کند.

مرسدس EQC SUV با قدرت ۴.۲ اسب بخار

مرسدس ماه گذشته از EQC ۴۰۰ SUV رونمایی کرد اما این نخستین رونمایی خودرو در پاریس است. وسیله نقلیه مذکورموتور الکتریکی با ۴۰۲ اسب بخار قدرت دارد و می تواند با هر بار شارژ ۲۷۹ مایل را طی کند. خودرو سرعت خود را در ۴.۹ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رساند.

آئودی E-Tron PB ۱۸ با فناوری هایی فراتر از بازار

آئودی E-Tron PB ۱۸ یک خودرو هاچ بک است که فضای بار زیادی دارد. از سوی دیگر فناوری های به کاررفته در آن هنوز در بازار موجود نیستند و برای تولید آن باید منتظر بود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا