گزارش تصویری از کپی شهرهای ایتالیا در چین

به تازگی در کشور چین ، معماران اقدام به بازسازی و نمونه برداری مشابه شهر سازی ایتالیا در قرون مختلف کرده اند . یکی از این مراکز ، روستای فلورنتیا Florentia Village است که  دقیقا رو به روی ایستگاه قطار وو چینگ Wuqing Railway Station در فاصله بیست کیلومتری پکن قرار داشته و تنها ده دقیقه  با مرکز تیانجین فاصله دارد . در این روستا ، مدل شهرسازی ایتالیا در قرن شانزدهم میلادی الگو برداری شده و مراکز خرید متعددی در این محل برپا شده است . در بخش ماکائو نیز  هتلی لوکس و زیبا به نام ماکائوی ونیزی ساخته شده است که در معماری آن دقیقا از نمونه ایتالیائی این شهر الگو برداری شده است . هتل ونیزی دارای چهل طبقه با  976 هزار متر مربع زیر بنا است که بزرگ ترین هتل در آسیا و دومین هتل بزرگ در جهان به حساب می آید. به طور کلی هتل، نمادهای مشهور ایتالیا را از جمله کانال شگفت انگیز ونیز، قایق گوندولاس، نوعی قایق مرسوم در کانال ونیز را به همراه آواز مشهوری که قایقرانان ونیزی می خوانند، به همراه دیگر نمادهای ایتالیا را دوباره سازی نموده است.

این هتل از یک تفریحگاه بزرگ برخوردار است که این تفریحگاه در عین بزرگی، به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز نیز مجهز نیز است . ابعاد این تفریحگاه به اندازه ای وسیع است که گفته می شود  می توان نود بوئینگ 747 در آن جای داد .  از دیگر بخش های مهم هتل ونیزی باشگاه ونیزی آن است که بر خلاف دیگر باشگاه ها در تمامی جهان، خود به طور جداگانه دارای ورودی مجزا، لابی، پذیرش، گروه پیشخدمت و نظافتچی، و آسانسور است..

برج اصلی هتل ونیزی در ماه جولای سال 2007 میلادی به پایان رسید و یک ماه پس از آن گشایش یافت. اقامتگاه این هتل از سه هزار سوئیت تشکیل شده است. همانگونه که گفته شد هتل از 40 طبقه برخوردار بوده که طبقه های اقامتی آن از طبقه 7 تا 38 را به خود اختصاص داده است. این بخش از آسانسور جداگانه به عنوان آسانسور میهمان برخوردار است.

 منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این هتل ونیشین هست. جزء املاک شرکت امریکایی لاس وگاس سندزه و مالکش شلدون ادلسون یهودیه. یه هتل ونیشین اول توی لاس وگاس بود بعد این ساخته شد. اون هم مال همین شرکته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا