انقلاب علیه پیری و بیماری

کنفرانس- جشنواره 2018 RAADfest در تاریخ 20 تا 23 سپتامبر (29 شهریور تا 1 مهر) در سن‌دیه‌گو (آمریکا) برگزار شد. سومین نشست سالانه RAADfest با هدف بررسی تحقیقات در حوزه حفظ سلامتی، مقابله و پیشگیری از بیماری‌ها، بهبود کیفیت زندگی، معکوس کردن روند پیری برگزار شد.

کنفرانس- جشنواره RAADfest یکی از بزرگترین نشست ها با حضور پژوهشگران، دانشمندان، متخصصان علوم مختلف، شرکت‌های داروسازی، آزمایشگاه‌ها و حتی مردم علاقه‌مند به حوزه معکوس کردن روند پیری است. تمرکز این کنفرانس، یافتن روش‌های نوین و پیشرفته برای معکوس کردن روند پیری است.

پیری، دشمنی قابل پیشگیری

در کنار ارائه سخنرانی توسط متخصصان برجسته‌ای از سراسر جهان – از جمله دکتر بیل اندروز (Bill Andrews) یکی از پیشگامان علم زیست شناسی تلومر و ری کورتس وایل (Ray Kurzweil) متخصص آینده نگری و مدیر مهندسی گوگل – پنل‌های تخصصی و نمایشگاهی شامل ارائه محصولات، خدمات و آزمایش‌های فیزیولوژی برای تعیین سن واقعی برگزار شد.

مشاوره، درمان‌های مکمل با سلول‌های بنیادی بند ناف، خدمات اتاق‌های اکسیژن برای کاهش درد، تزریق خون جوانان به افراد سالمند، از جمله خدماتی بود که در حاشیه برگزاری 2018 RAADfest به علاقه‌مندان این حوزه ارائه شد.

روش‌هایی مانند تزریق خون جوانان به افراد سالمند بیش از 285 هزار دلار برای متقاضیان هزینه داشتند، اما جوانان برای حضور در این طرح تنها 750 دلار دریافت می‌کردند.

بیشتر علاقه‌مندانی که در این کنفرانس- جشنواره حضور داشتند، افراد سالمندی بودند که به قول خودشان، چیزی برای از دست دادن نداشتند و با اشتیاق در این آزمایش‌ها شرکت می‌کردند. حضور این افراد، شرایط مناسبی را برای محققان فراهم می‌کند تا آزمایش‌های بالینی معکوس کردن روند پیری را تکمیل کنند.

شرکت‌های بزرگ و مراکز تحقیقات برجسته از جمله مایو کلینیک، تمایل چندانی برای سرمایه‌گذاری قابل توجه در این بخش ندارند؛ برای همین، اغلب شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های کوچک به دنبال یافتن بیمارانی برای تکمیل آزمایش‌ها- سرمایه‌گذاری در تحقیقات هستند. به همین دلیل، بخش زیادی از برنامه‌های کنفرانس، درخواست برای سرمایه گذاری در تحقیقات است.

براساس گزارش موسسات ملی سلامت، داروهای جدید به افزایش طول عمر (در موش‌ها) کمک کرده است. محققان با روش‌هایی مانند درمان با سلول بنیادی، تزریق خون جوانان به افراد سالمند، توسعه آنزیم‌های ضدپیری، به دنبال مقابله با بیماری‌ها و افزایش طول عمر انسان هستند.

براساس گزارش مرکز ملی آمار سلامت آمریکا، امید به زندگی در سال 1776 تنها 35 سال بود، این میزان در سال 1900 به 47.3 سال، در سال 2000 به 77 سال و در سال 2016 به 84.3 سال رسید.

در این بین آنچه حائز اهمیت است، حفظ سلامتی، مقابله و پیشگیری از بیماری‌ها، بهبود کیفیت زندگی، معکوس کردن روند پیری و طول عمر با کیفیت انسان است.

 

مترجم: معصومه سوهانی

منبع: digitallifestyleserve

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا