استفاده از فناوری تشخیص چهره در ماسابقات ماراتن

به گزارش  سیناپرس به نقل از مهر، مسابقه "ماراتن بین‌المللی هانگژو" چین(Hangzhou International Marathon) امسال ۴ نوامبر(۱۳ آبان) برگزار خواهد شد اما امسال برگزارکنندگان این مسابقه بین‌المللی به منظور جلوگیری از تقلب و برجسته نشان دادن مزایای استفاده از فناوری مدرن، قصد دارند از فناوری تشخیص چهره استفاده کنند.

"یانگ یونگ"(Yang Yong)، مدیرکل پروژه "road race" بخش ورزشی شرکت "علی بابا"(Alibaba) گفت: شهر هانگژو قصد دارد در مسابقات سال جاری که در امتداد "دریاچه غرب"(West Lake) و رودخانه"Qiantang" انجام خواهد شد، از فناوری تشخیص چهره استفاده کند.

به دلیل آنکه در مسابقات ماراتن سال ۲۰۱۶ برخی از دوندگان گزارش دادند که برخی دیگر از دوندگان دارای هویت جعلی هستند به همین منظور آنها قصد دارند امسال از فناوری تشخیص چهره استفاده کنند.

مسابقات امسال توسط برنامه تناسب اندام "لدونگلی"(Ledongli) علی‌بابا پشتیبانی می‌شود.برنامه دیگری که به طور خاص برای این مسابقات طراحی شده، به مسابقه دهندگان اجازه می‌دهد تا پیشرفت خود را در زمان دویدن با دوستان خود به اشتراک بگذارند. یانگ در انتها افزود: در این مسابقات از سیستم‌هایی برای نظارت بر ضربان قلب دوندگان نیز استفاده خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا