هفتمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی برگزار می گردد

به گزارش سیناپرس، سید احمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همانطور که می‌دانیم ایجاد یک فضای گفتمانی برای پیشبرد اهداف و رشد توسعه آن جامعه بسیار مهم است و شاید تا امروز نتوانستیم  با رعایت اخلاق به صورت علمی و به صورت مستدل و در قالب یک روند درست با هم صحبت کنیم.

وی افزود: امروزه این اتفاق در جامعه دانشجویی با همکاری جهاد دانشگاهی و بسیج دانشجویی در حال رقم خوردن است.

دبیر اجرایی هفتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی مازندران با اشاره به اینکه در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی ۱۲تیم از دانشگاه‌های مختلف استان مازندران حضور دارند، تصریح کرد: در این مسابقات که از روز گذشته آغاز شده و امروز نیز ادامه  دارد، دو تیم برتر به مرحله منطقه‌ای که در استان گیلان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: مرحله نهایی این دوره از مسابقات در ۱۵ مهرماه امسال برگزار می‌شود که مکان و زمان آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در مورد اهمیت موضوع گفتمان و مناظره نیز گفت: در مسائلی که هدف و منفعتی در آنجا وجود دارد، گروه‌ها و  احزاب وارد تنش می‌شوند؛ با برگزاری این دست مسابقات بین دانشجویی به دلیل اینکه دانشجویان در مراحل بعدی خود مسئولیتی را در جامعه بر عهده خواهند گرفت با حضور و برگزاری در این مسابقات این آمادگی برای دانشجویان ایجاد می‌شود که افراد با هر گرایش حزبی و سیاسی به دور از تنش بتوانند به راحتی با هم به گفتمان بپردازند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا